دختر جواني که در خيابان سي متري نيروي هوايي اقدام که به سرقت گوشي از مردان درشت هيکل کرده بود در حين فرار از دست مالباخته توسط ماموران دستگير شد.

سرهنگ جليل موقوفه اي رييس كلانتري 128 تهران نو در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،  از دستگيري يک سارق موبايل قاپ در خيابان " سي متري نيروي هوايي " خبر داد و افزود: اين متهم هنگام فرار از دست مالباخته توسط ماموران دستگير شد. 

اين مقام انتظامي در شرح اين خبر گفت: ماموران گشت انتظامي اين يگان در حال گشتزني در محدوده مذکور بودند که ناگهان فرياد هاي يکي از شهروندان آنها را متوجه وقوع يک فقره موبايل قاپي کرد. 

وي افزود: ماموران در بررسي ها خود دريافتند  سارق كه دختر جواني بود پس از سرقت از محل متواري شده است و مالباخته که مرد درشت هيکلي بود، براي بازپس گرفتن موبايل خود در پي او مي دود كه بلافاصله براي دستگيري سارق وارد عمل شده و پس از تعقيب و گريزي کوتاه موفق شدند متهم را در يكي از كوچه هاي فرعي دستگير كنند. 

كلانتر 128 تهران نو عنوان كرد: ماموران متهم را كه " مريم " نام داشت  به همراه مالباخته به عنوان شاکي به کلانتري انتقال دادند ،با انتقال متهم به کلانتري سوابق وي مورد بررسي قرار گرفت كه طي آن مشخص شد وي سابقه دار است و چندين مرتبه به اتهام موبايل قاپي بازداشت شده است. 

سرهنگ موقوفه اي در پايان تصريح كرد: ماموران متهم را به همراه شاكي براي سير مراحل قضايي به پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال دادند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار