پیشنهادهای زیادی به من شده ولی "شریفی نیا" اجازه هر کاری را به من نمی دهد.

"سامان گوران" بازیگر مجموعه "میلیاردر" در خصوص ساخت این کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: به دلیل نبود بودجه به نوعي همه "میلیاردرها" ورشکسته شدند و همه بازیگران آن در پروژه های دیگر مشغول به کار هستند.
وی با اشاره به حضورش در یک فیلم سینمایی گفت: قرار است در یک فیلم سینمایی به کارگردانی "محمد کمالی پور" بازی کنم که در حال حاضر مراحل پیش تولید کار طی می شود.
"گوران" در خصوص موضوع این اثر سینمایی اظهار داشت: هنوز نام این فیلم سینمایی مشخص نیست ولی طنز موقعیت را به تصویر می کشد.
وی با اشاره به دلیل حضورش در این کار، افزود: این اثر شبیه فیلم سینمایی "مهمان مامان" "داریوش مهرجویی" است و به این دلیل می خواهم به ایفای نقش بپردازم.
این بازیگر تصریح کرد: تاکنون کارهای زیادی به من پیشنهاد شده ولی "محمدرضا شریفی نیا" اجازه حضور در هر کاری را به من نمی دهد و به هر طریقی هوای مرا دارد.

*پیشنهاد حضور در یک مجموعه مناسبتی را دارم
"گوران" در خصوص حضورش در یک مجموعه مناسبتی تصریح کرد: پیشنهاد حضور در مجموعه تلویزیونی" شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" را دارم که اگر حضور در آن را بپذیرم در یکی از قسمتها به ایفای نقش خواهم پرداخت.
وی خاطر نشان کرد: کارهای زیادی به من پیشنهاد می شود ولی سعی می کنم کارهایی را بپذیرم که در شأنم باشد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.