کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص ارزیابی اش از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان بازی حساس و مهمی در اولسان کره جنوبی دارد.

عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی کشورمان نسبت به بازی رفت که با کره جنوبی داشته باید روی بازی برگشت بیش تر تمرکز کند و با همان روشی که با قطر بازی کرد با کره جنوبی هم با همان اصول بازی کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه گفت: تمرکز باید روی نظم تیم باشد و ملی پوشان تاکتیک های کی روش را به درستی در زمین مسابقه باید به اجرا بگذارند.

عبدی افزود: به هر حال بازی با کره جنوبی استرس خاص خود را دارد و بازیکنان باید این هیجانات را را کاهش دهند تا بازی به خوبی پیش رود.

وی تأکید کرد: تیم ملی با یک نتیجه تساوی مقابل کره جنوبی می تواند به جام جهانی صعود کند بر این اساس با یک بازی تهاجمي می تواند مقابل کره جنوبی نتیجه لازم را بگیرد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص تغییر مکان مسابقه گفت: کره جنوبی با تغییر مکان بازی فشار را روی تیم ملی کشورمان بیش تر کرده است. کره ای ها تنها هدفشان از تغییر بازی از سئول به اولسان کینه ای بود که از باخت مقابل ایران در دوره رفت داشتند.

عبدی در پایان خاطر نشان کرد: رحمان احمدی در سه بازی اخیر که داشت، توانست از پس توپهای حریف برآید و بازیکن قابل اعتماد تیم است امید دارم بتواند این بازی را خوب اداره کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار