اين حضور حماسی، پیوند مستحکم ایران و ایرانی را در هر کجاي دنيا با نظام، اسلام و ميهن به رخ بدخواهانی کشید که در پی گسستن این اعتماد و پیوند مقدس اند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، متن بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در گرامیداشت حماسه 24 خرداد به شرح زیر است:

با یاد و نام امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.

انتخابات 24 خرداد در شرايطي برگزار شد که نظام سلطه مي‌پاييد تا نشانه‌هاي ضعف اين ملت را در برابر بدخواهي‌هايش ببيند و بتازد آنگونه که تاکنون تاخته است. اما اين ملت نشان داد که شيراني در بيشه ايران خفته اند که ديده هر بدخواه دين، آيين و سرزمين خود را کور می کند. ملت ايران در انتخابات خود بر چهره بدخواهان رد افسوس بر جاي گذاشت.

اين حضور حماسی، پیوند مستحکم ایران و ایرانی را در هر کجاي دنيا با نظام، اسلام و ميهن به رخ بدخواهانی کشید که در پی گسستن این اعتماد و پیوند مقدس اند.

حماسه سیاسی عظیم ملت ایران نشان داد که نظام جمهوری اسلامی مستحکم­ترین نظام مردمسالار دنیا است و از عظیم­ترین پشتوانه مردمی برخوردار است. حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره‌کننده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زد و برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی افزود. اين حضور هوشمندانه، از یک سو فصل نوینی در روند حرکت تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور گشود و از سوی دیگر شکست و رسوایی دیگری را به جبهه معاندین و بدخواهان جمهوری اسلامی تحمیل کرد و اینک با تحقق حماسه سیاسی، ملت ایران در انتظار بسترسازی دولت آینده برای فراهم سازی زمینه های تحقق حماسه اقتصادی است، حماسه ای که استعداد و ظرفیت ملی کشور آنرا تضمین خواهد کرد.

پیروز حقيقي اين انتخابات ملت بزرگ ایران است که عظمت خود را به رخ جهانيان کشيد. خداوند تغییر و تحول در هیچ ملتی را جز با خواست خود آنان محقق نمی‌کند و اين ملت نشان داد که شايسته بهترين هاست و براي بهترين ها به ميدان مي آيد.

خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند براي چنين ملتي، اقل سپاس است. سپاس حقيقي، تامين رضايت اين ملت است و خداوند نيز اين را مي پسندد.

 

اين حماسه پرشکوه را به محضر مقام معظم رهبري، ملت ايران و برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني تبريک عرض نموده و از خداوند متعال برای ايشان و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می‌نماييم.

و اما چند نکته؛

-         اکنون پس از خلق حماسه سیاسی، نوبت به تحقق حماسه اقتصادی و ساماندهی مشکلات کشور رسیده است که جز با همدلی و همراهی همه مردم عزیز و جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی محقق نخواهد شد و وظیفه همگان، حمایت و همکاری با منتخب ملت است.

-         رئیس جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌ ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آن هستند، به آنان کمک ویاری خواهند داد. هیجان و التهاب روزها و هفته های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت بدهد و ديگر کانديداها و حاميانشان به منتخب ملت ياري دهند تا براي تعالي کشور گام‌هاي استواري بردارد.

-         همچنين تقدير از رسانه ملی و مديران محترم آن که با ابتکار خود، سبکي نوين در تبليغات رقابت هاي انتخابات رياست جمهوري ارايه نمودند و صادقانه، راوي اندیشه‌هاي نامزدان ریاست جمهوری شدند را وظيفه مهم خود مي‌دانيم و اين ابتکار را از موفقيت هاي درخشان جناب آقاي مهندس ضرغامي دانسته و به ايشان تبريک مي‌گوييم.

در پايان سرافرازي ايران و ايراني را از درگاه حضرت حق آرزو مي نماييم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار