امام جمعه شاهین‌دژ گفت: حضور گسترده مردم سبب شد عزت ملی ایرانیان فزونی یابد.

حجت‌الاسلام نقی باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: دلیل اصلی این حضور حماسی مردم لبیک گویی به فرمایشات رهبر بود که مردم ایران با مشارکت 7/72 درصدی به پای صندوق‌های رای آمدند.

وی افزود: مردم ایران با این حضور به ابرقدرت‌ها و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند هر چقدر در این سال‌ها برنامه ریختند، پول هزینه کرده و تحریم و تهدید کردند تا مردم ما را از صحنه و انقلاب دور سازند نتوانستند زیرا امام خمینی (ره) فرمودند: «مردم ایران مردمان محرم و رمضان هستند».

باقری با بیان اینکه این حضور گسترده مردم چند پیام دارد، ادامه داد: نخست اینکه مردم ایران مطیع و تحت امر فرمان ولایت فقیه بوده و دوم اینکه دشمنان داخلی و خارجی بدانند مردم از انقلاب و نظام خسته نشده و تا ظهور منجی عالم بشریت نیز از انقلاب اسلامی خسته نمی‌شوند.

باقری اظهار داشت: غرب و شرق و منافقین داخلی و خارجی تا کنون هر کاری کرده‌اند نتیجه نگرفته و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی افزود: روز جمعه مردم ایران با حضور و مشارکت خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی و نهال امید و ایثار را در ایران بار دیگر آبیاری کردند.

امام جمعه شاهین‌دژ تصریح کرد: این حضور گسترده در کشور ما سبب شده تا عزت ملی داشته و سربلند بوده و بر‌خلاف خواست دشمن حرکت کنیم و در حقیقت حرکات دشمن به حضوری پرشور در انتخابات کمک می‌کند زیرا مردم ما از استکبار کینه به دل دارند./س

برچسب ها: حماسه ، شاهین دژ ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.