فرماندار شهرستان کیار گفت: اسامی نهایی منتخبان شوراهای شهر و روستای این شهرستان پس از رسیدگی به شکایات مطروحه اعلام عمومی می‎شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی طاهری اظهار کرد: حضور حماسی و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری بر حماسه‌های مردم این کشور افزود و موجب اقتدار و افتخار بیش از پیش کشور در عرصه جهانی شد.

وی افزود: حضور حماسی و باشکوه مردم در انتخابات نقشه‌ها و تبلیغات شوم دشمن را خنثی کرد.

طاهری از مشارکت 77.44 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد و گفت: 72 شعبه اخذ رأی آرای 33 هزار شرکت کننده در این انتخابات را جمع آوری کرد.

فرماندار شهرستان کیار با قدردانی از حضور گسترده مردم در این انتخابات، افزود: مردم این شهرستان حضوری مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی داشتند که این موضوع بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به نتایج شمارش آرای شوراهای شهر و روستا در سطح این شهرستان، گفت: نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در سطح این شهرستان مشخص شده است اما با توجه به دریافت شکایات در دو روز گذشته نتیجه نهایی پس از رسیدگی به شکایات مطروحه اعلام عمومی می‎شود.

طاهری ادامه داد: رسیدگی به شکایات کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات شوراها از امروز آغاز و تا 15 روز آینده کار بازبینی و بررسی آرای جمع‌آوری شده ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پس پایان این زمان اسامی نهایی منتخبان شوراهای شهر و روستای این شهرستان اعلام می‌‎شود.
برچسب ها: شهرکرد ، منتخبان ، کیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.