مدیرکل قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش:

نظام نامه نماز مدارس پس از 4 سال تصویب و ابلاغ شده است

اولین نظام‌نامه نماز مدارس پس از 4 سال کار در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب و ابلاغ شد.

محمد بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین نظام‌نامه نماز مدارس پس از 4 سال کار در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شد و به امضای وزیر آموزش و پرورش رسیده است این مصوبه 3 ماه است برای رئیس جمهور ارسال شده است تا به امضای رییس‌جمهور برسد تابه مرحله اجرا درآید. 
بنیادی افزود : اکنون نظام‌نامه نماز مدارس تهیه شده است و مسئول تحقیق و پژوهش ستاد نماز این مجموعه را رصد کرده است و حذف و اضافه‌هایی در طول دو سال بر روی این طرح انجام داده و اولین نظام‌نامه نماز مدارس در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شد.  
 
بنیادی گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای قرآن شکل گرفت، بنابراین همگان باید در ایجاد بستر لازم برای ترویج قرآن در جامعه و بین دانش آموزان تلاش کنند.  
 
مشاور قرآنی وزیر با اشاره به راه‌اندازی 10 هزار مدرسه قرآنی در سطح کشور افزود : در طول سه سال فعالیت مدارس قرآن، دانش آموزان 9 ترم تحصیلی را در این مدارس سپری کرده‌اند  
وی همچنین با اشاره به  برگزاری مسابقان قرآن و عترت در اوایل تیر ماه خاطرنشان کرد : امسال بیش از هفت میلیون دانش‌آموز در مراحل مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی مسابقات قرآن و نماز دانش آموزان شرکت کرده‌اند . /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار