مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت : استان اردبیل در ریشه‌کنی بیسوادی مقام دوم را در سطح کشور بدست آورده و میانگین توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش بالای ۵۰ درصد میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احمد محمود زاده‌ در آیین امضای تفاهم نامه آموزشی با مجتمع کشت و صنعت دامپروری مغان از توسعه رشته‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای در این استان خبر داد و افزود: این استان در ریشه‌کنی بیسوادی مقام دوم را در سطح کشور بدست آورده و میانگین توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش بالای ۵۰ درصد میانگین کشوری است.

وی عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در سال حماسه سیاسی و اقتصادی و توسعه نظام جدید آموزشی متوسطه شاخه کار دانش و فنی و حرفه ای و برای پیشبرد اهداف برنامه پنجم توسعه با رویکرد توسعه آموزشی کشاورزی و حرفه های روستایی را ضروری دانست.

محموده زاده بیان کرد‌: بر اساس تفاهم نامه‌ای ارائه خدمات آموزشی در رشته‌های زراعت غلات‌، زراعت گیاهان علوفه‌ای‌، کاربری سیستم‌های آبیاری تحت فشار‌، کشت گیاهان دارویی و تعمیر ماشین‌های تهیه زمین و کاشت‌، داشت و برداشت برای دانش آموزان دوم و سوم متوسطه برادران و خواهران مورد توجه قرار می‌گیرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، رتبه ، دوم ، بیسوادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.