معاون سازمان جوانان هلال احمر ثبت کانون های بشر دوستانه جوانان هلال احمر درپنج استان کشور زیر پوشش حمایت مالی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر از محل صندوق ملکه شوکن می شوند.

سید محمد حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ افزود: چندی پیش پروژه کانون های بشر دوستانه جوانان هلال احمر در مراکز اصلاح و تربیت زندان ها از سوی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر به عنوان یکی از پنج طرح برتر 2013 میلادی انتخاب شد.
وی تصریح کرد: طرح های انتخاب شده از سوی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در هر سال، زیر پوشش حمایت مالی صندوق ملکه شوکن می گیرند.
وی با اشاره ارائه کمک های بشر دوستانه به بیش از هزار زندانی جوان ندامتگاه های مرکزی و مراکز اصلاح و تربیت کشور گفت: این کمک ها که در قالب کانون های بشر دوستانه جوانان هلال احمر ارائه شده است که تا کنون 70 کانون بشر دوستانه در زندان ها و 30 کانون نیز در مراکز اصلاح و تربیت کشور راه اندازی شده است.
وی در ادامه بیان داشت: هم اکنون 10 هزار زندانی نوجوان و جوان در مراکز اصلاح و تربیت و زندان های کشور عضو کانون های بشر دوستانه هستند که تا کنون 2 هزار گواهینامه پایان دوره آموزش امدادی برای مدد جویان جوان زندان ها  و مراکز اصلاح و تربیت صادر شده است.
جوادی در خصوص این کانون ها افزود: 2 هزار نفر از پرسنل زندان ها و مراکز اصلاح و تربیت از آموزش مهارت های امدادی 3 هزار و 500 نفر ازمدد جویان زندان ها و مراکز اصلاح و تربیت نیز از این آموزش ها بهره مند شدند.
وی در پایان خاطر نشان کرد:کانون ها ی بشر دوستانه هلال احمر پیرو تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان جوانان و سازمان زندان های کشور ، در زندان ها و مراکز اصلاح و تربیت راه اندازی می شوند./جم
برچسب ها: زندانی ، اصلاح ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار