روزنامه الوطن مصر در تازه ترين شماره خود مصاحبه با حسني مبارك رئيس جمهور مخلوع منتشر كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانروزنامه "الوطن" مصر در تازه ترين شماره خود به نقل از "حسني مبارك" رئيس جمهور مخلوع مصر در پاسخ به سوالي كه نظر شما در خصوص اخوان المسلمين چيست نوشت:اين همان چيزي است كه مردم مصر آن را انتخاب كردند.

وي همچنين در پاسخ به سوالي در خصوص نقش آفريني آمريكا واسرائيل در تحولات منطقه اظهار داشت:آنچه كه براي آمريكا مهم به شمار مي‌رود تنها امنيت اسرائيل است و در طول عمر اين رژيم فشار بر اعراب در راستاي اين هدف صورت پذيرفته است.

"مبارك" در ادامه با اشاره به اينكه در طول رياست خود بر مصر تنها يكبار به سرزمين هاي اشغالي سفر كرده وآن هم براي حضور در مراسم مرگ "اسحاق رابين" بوده است افزود:ما پس از ورود به روند صلح باريكه غزه را به طور كامل به اين رژيم داديم وآنها با اين وجود به كشتار ساكنان اين منطقه پرداختند.

رئيس جمهور مخلوع مصر در ادامه اظهارات خود با اذعان به اينكه آمريكا در مدت رياست وي براي ايجاد پايگاه نظامي در مصر به اين كشور فشارهاي زيادي وارد كرده مدعي شد:من همواره اين فشارها را رد كردم.

وي در بخش ديگري از مصاحبه خود با بيان اينكه پس از مرگ نوه ام از تمامي كارهاي سياسي كناره گيري كردم افزود:در خلال انقلاب 25ژانويه خود به تنهايي تصميم به كناره گيري از قدرت گرفتم وهيچكس براي اين موضوع به من فشاري نياورد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار