رئيس مجمع نمايندگان کردستان با اشاره به تصميم مجلس مبني بر احياء سازمان مديريت و برنامه‌ريزي گفت: مجلس با تصميم احياء "سازمان مديريت و برنامه‌ريزي"، بار ديگر استقلال را به بودجه‌نويسي کشور برگرداند.

سيدمحمد بياتيان نماينده بيجار در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران،  به تصميم اخير مجلس مبني بر احياء "سازمان مديريت و برنامه‌ريزي" اشاره کرد و گفت:‌ يکي از مهمترين‌ گام‌هاي مجلس در ابتدا سال دوم، موافقت با احياء اين سازمان است.

وي افزود: "سازمان مديريت برنامه‌ريزي" در حالي 7 سال قبل منحل شد که بسياري از دلسوزان نظام و اقتصاددانان نسبت به اين موضوع هشدار داده و مخالفت کرده بودند.

عضو هيات رئيسه کميسيون صنايع و معادن مجلس اظهار داشت:‌ اگر سازمان مذکور منحل نمي‌شد قطعا در خصوص تهيه بودجه و بودجه‌نويسي کشور مشکلات فعلي رخ نمي‌داد و هر ساله بودجه شفاف تقديم مجلس مي‌شد.

رئيس مجمع نمايندگان کردستان خاطرنشان کرد: مجلس با تصميم احياء "سازمان مديريت و برنامه‌ريزي"، بار ديگر استقلال به بودجه‌نويسي کشور را برگرداند.

وي ابراز اميدواري کرد: طرح تشکيل سازمان مديريت، برنامه‌ريزي و بهره‌وري هرچه سريعتر آماده و براي اجرا ابلاغ شود.

اضافه مي‌شود؛ وکلاي ملت در جلسه علني روز گذشته سه‌شنبه 28 خردادماه با يک فوريت تصويب طرح احياء سازمان مديريت، برنامه‌ريزي بهره‌وري موافقت کردند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: سازمان ، مدیریت ، برنامه ، احیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار