سنندج/

بهره برداری از444 پروژه فنی و حرفه ای در کشور

مدیرکل امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: از سال 84 تا کنون 444 پروژه عمرانی به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 232 طرح نیز آغاز شده است.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران، ناصری  در همایش کارشناسان بودجه ادارات کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سنندج، گفت: تمامی اعتبارات این طرح ها از محل منابع استانی تامین شده است اما تجهیز این طرح ها از محل اعتبارات ملی انجام می شود.
وی گفت: یکی از شاخص های توسعه کشور میزان اعتبار برای ایجاد زیرساخت ها است.وی با تاکید بر فعالیت مطلوب دولت های نهم و دهم در اجرای این طرح ها، 297 مورد از آنها را مصوبات سفرهای استانی هیات دولت اعلام کرد و افزود: 349 طرح از مصوبات سفرهای استانی و 30 طرح نیز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان های مختلف کشور در دست اجرا است.
ناصری امید اعتبارات مصوب استان ها در سال 89 را 580 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان، 510 میلیارد ریال در این سال تخصیص و جذب شد.مدیرکل امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور میزان اعتبارات مصوب استان ها در سال 91 را 660میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: به دلیل محدودیت منابع مالی تنها 180میلیارد ریال از این مبلغ تخصیص داده شد که همین عامل موجب رکود در بسیاری از پروژه ها شد./س
برچسب ها: اعتبار ، طرح ، زیر ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.