كي‌مرام در "ملكه" در قالب شخصيت‌هايي دشوار فرو رفته و تا حد زيادي از عهده كار بر آمده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  ميلاد كي مرام در ملكه، سياوش است؛ ديده‌باني كه رفته رفته نگاهش به دنيا تغيير مي‌كند اين اولين بار است كه تماشاگران مي‌توانند بازي او را روي پرده سنما ببينند.
او قبل از "ملكه" در "كوچه ملي" بازي كرده بود كه تا به حال اكران نشده است. كي‌مرام در ملكه در قالب شخصيت‌هايي دشوار فرو رفته و تا حد زيادي از عهده كار بر آمده است. سياوش در ملكه آرام و قرار ندارد؛ هم ذهنش به اين سو و آن سو مي‌رود و هم جسمش يك گوشه بند نمي‌شود استيل و فرم اندامش كاملا مناسب نقش است و ميميك‌ها و حس و حالش در آن فضاي يخ زده و تيره متناسب.
كي‌مرام براي نمايش افت و خيزهاي اين شخصيت هرچه در توان داشته رو كرده و بر عكس برخي از بازيگران هم سن و سالش نگران ژوليده شدن ظاهر و دفرمه شدن قيافه‌اش نبوده اينجا او قهرمان كلاسيك يك فيلم بزن بكوب نيست كه حركات قهرمانانه‌اش با سوت و كف همراه شود؛ او مردي است كه دار شك شده و بدون اين كه به كسي درباره احساساتش حرفي بزند مي‌خواهد به نداي درونش گوش كند شك و دو دلي و بعد،‌تصميم قاطع براي تن دادن به اين خواست دروني ظريف كاري فراواني مي‌خواهد و كي‌مرام در طول فيلم با حفظ راكورد نقش آن را به خوبي به تماشاگرش متقل كرده است./ص

منبع: ماهنامه بيست و چهار

برچسب ها: کی مرام ، ملکه ، فیلم ، سینما ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار