منتخب مردم در شورای شهر خوی گفت: منتخبان مردم در شورای شهر باید حسن اعتماد مردم را پاسخ داده و در راستای خدمت کردن گام بردارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران غلامعلی شریف از حضور پر شور مردم شهیدپرور خوی در انتخابات 24 خرداد ماه قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم در راستای اطاعت از ندای مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی گام برداشتند و به این ترتیب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان‌شکنی دادند.

وی افزود: امیدوارم رئیس جمهور منتخب و منتخبان شورای شهر بتوانند این نیک‌اندیشی ملت قهرمان و سرافراز را به بهترین وجه ممکن پاسخ دهند و در خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه توفیق‌های زیادی را به دست آورند.

شریف داشتن فرهنگ شورایی تک تک اعضای شورا را یکی از عوامل موفقیت آنها دانست و گفت: فلسفه شورا توجه به خرد جمعی، دوری از انحصارطلبی و تمامیت‌خواهی فرد فرد اعضای شورای شهر است و تمکین به آرای اکثریت اعضای شورای شهر ضروری است.

وی با برشمردن ویژگی‌های اعضای شورای شهر، اظهار داشت: پاسخ‌گویی، قانون مداری، شفاف‌سازی، داشتن روحیه انجام کار جمعی و مشارکتی، کارآمدی و تخصص، جامع‌نگری و دربرگیرندگی از جمله ویژگی‌های اعضای شورای اسلامی هر شهری است به طوری که تنها در این صورت می‌توانند برای آبادی و توسعه شهر، گام‌های بلندی بردارند.

شریف با اظهار به اینکه اکنون باید برای تحقق دادن حماسه اقتصادی تلاش شود، اظهار داشت: در روزهای گذشته حماسه سیاسی به بهترین شکل ممکن جامه عمل پوشید و اکنون زمان آن رسیده است که با همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر در راستای عملیاتی کردن حماسه اقتصادی گام برداریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.