رضا کیانیان و روح ا... حجازی در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشن سیصد و یکمین باشگاه فیلم تهران از خاطره ها و گلایه های خود گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران جشن سیصدویکمین باشگاه فیلم تهران با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر در فرهنگسرا ارسباران برگزار شد.
 درابتدا امیر طهورثی معاون آفرینشی فرهنگی وهنری شهرداری منطقه 3 به روی سن آمد و به سخنرانی پرداخت و بعد از ان نیز مراسم اهدای جوایز آغاز شد.
ابتدا به بهترین نقد وبلاگی، قدیمی ترین عضو باشگاه فیلم و بهترین منتقد باشگاه جوایزی اهداشد که علیرضا زرین دست این اهدا را متقبل شد. 
بعد از این نیز امین زندگانی جایزه همکاری متقابل با باشگاه فیلم،رسانه فیلم سازان مولود به عنوان بهترین پخش کننده همراه و جواد نوروزبیگی  نیز به عنوان تهیه کنندگان همراه جوایز ویژه ای دریافت کردند.
در ادامه مستند کوتاهی از طهماسب صلح جو به بهانه یادبود منتقد قدیمی سینمای ایران نمایش دادند و بعد از آن نیز رضا کیانیان و جواد طوسی برای تقدیر از وی به روی سن آمدند.
رضا کیانیان بازیگر سینمای ایران در این مراسم گفت: امیدورام با بهتر شدن اوضاع سینما جلسات باشگاه فیلم تهران به هزارمین سال جلسه برسد و این تشکیلات پابرجا بماند.
وی ادامه داد: از ویژگی صلح جو توجه به نسل جوان است همانطور که به من گفته بود علاقمند به بازی های من نبود اما زمانی که فرزندش به بازی های من توجه می کرد با خرید فیلم های من به بازی هایم نیز علاقمند شد.
کیانیان تاکید کرد: طی مصاحبه ای که با هم داشتیم از مفصل ترین مصاحبه های من و وی بود که در مجله فیلم به چاپ رسید و یکی از بهترین مصاحبه های من بود چراکه تنها او بازی مرا درک کرد.
وی اظهار داشت: سینما نویسان ما هستند که هنرمندان و فیلم سازان با مشخصات ما معرفی می کنند.
بعد از صبحت های کیانیان و جواد طوسی از طهماسب صلح جو تقدیر به عمل آمد.
در پایان مراسم نیز برگزیدگان جشن باشگاه فیلم تهران معرفی شدند.
بهترین فیلم از نگاه اعضای باشگاه فیلم تهران به فیلم "اینجا بدون من" به کارگردانی بهرام توکلی رسید.
روح ا... حجازی نیز برای فیلم "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" نیز برگزیده بهترین کارگردانی شد.
مصطفی کیایی نیز جایزه بهترین فیلم نامه را به خاطر فیلم "ضدگلوله" دریافت کرد.
حمید فرخ نژاد برای بازی در فیلم "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" به عنوان بهترین بازیگر مرد معرفی شد.
هنگامه قاضیانی نیز جایزه بهترین بازیگر نقش زن برای فیلم "روزهای زندگی" اهدا شد.
حمید آذرنگ برای بازی در فیلم "ملکه" و یکتا ناصر برای بازی در فیلم "یکی می خواد باهات حرف بزنه" به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل معرفی شدند.
علیرضا زرین دست نیز برای فیلمبرداری فیلم "ملکه" جایزه بهترین ها دریافت کرد.
فیلم "شبانه روز" به خاطر نگاه خلاقانه در کارگردانی به عنوان بهترین دستاورد فنی هنری برگزیده شد و سید جواد هاشمی نیز به عنوان بهترین کارگردان کود و نوجوان انتخاب شد.
جایزه بهترین کارگردان تلویزیونی به مرجانی اشرفی زاده برای فیلم "نامه های خیس"  و بهترین فیلم کوتاه داستانی برای  فیلم "ماه عسل" به کارگردانی پویا نبی و بهترین مستند به "بهترین مجسمه دنیا" به کارگردانی حبیب احمدزاده اهدا شد.
بعد از پایان مراسم نیز فیلم "آبادانی ها" به کارگردانی کیانوش عیاری به نمایش گذاشته شد.
گفتنی است از دیگر مهمانان این برنامه می توان به محمدرضا عباسیان و علی رویین تن اشاره کرد که از حاشیه های آن کنایه های علی رویین تن به محمدرضا عباسیان بود که خنده های تماشاگران نیز به همراه داشت و همچنین گلایه های روح ا... حجازی مربوط به بی مهری مسئولان نسبت به دو فیلم خود اشاره کرد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار