مدیر فروش و بازاریابی شركت ذوب آهن اصفهان اعلام كرد: این شركت با هدف شفاف سازی معاملات صادراتی، رینگ صادراتی در بورس كالای ایران ایجاد می كند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،منصور یزدی زاده گفت: با توجه به احتمال بازنگری در دستور العمل ها برای رینگ صادراتی، ابتدا با عرضه محصولات فرعی شروع و سپس محصولات اصلی را وارد رینگ صادراتی خواهیم كرد.
 
وی افزود: با توجه به اولویت تامین نیاز داخل، این شركت به منظور تامین نیازهای ارزی با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت سهمیه ای معادل سالانه 400 هزار تن از محصولات ( تیرآهن و میلگرد)‌ را به عراق صادر خواهد كرد.

یزدی زاده با اشاره به مقررات سختگیرانه ورود محصولات فولادی به عراق تصریح كرد: این شركت برای نخستین بار در كشور موفق به دریافت گواهینامه كیفیت شركت خارجی ( BV) برای صدور محصول به عراق شده است.

وی تعامل این شركت با مشتریان داخلی و خارجی را مطلوب خواند و گفت: تعامل خوب با مشتری سبب می شود تا شركت برای افزایش كمی و كیفی تولیدات گام های بلندتری بردارد.
 
یزدی زاده اظهار داشت: ذوب آهن از سال 92 به عضویت هیات مدیره بورس كالای ایران انتخاب شده و در نظر دارد برای عرضه محصولات خود از طریق بورس كالا با شیوه های جدید معاملاتی شامل سلف موازی یا سلف مجدد و فروش آتی اقدام كند.  
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: ذوب آهن ، رینگ ، صادرات ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار