ارتباط گروه سلفي احمد الاسير در شهر صيداي لبنان با گروه تروريستي جبهه النصره سوريه، آشکار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تی وی ؛  ارتش لبنان سرانجام بر منطقه تحت تسلط شيخ احمد الاسير در شهر صيدا تسلط پيدا کرد. اجساد افراد مسلح در همه جاي اين منطقه به چشم مي خورد. آنها مسجد بلال صيدا را به انبار سلاح، بمب و تجهيزات خود تبديل کرده بودند. الاسير با حمله به ارتش لبنان مرتکب جنايت بي سابقه اي شد. 

در ادامه اين گزارش آمده است: در منطقه تحت تسلط الاسير در شهر صيدا، مدارکي از ارتبا او با جبهه النصره سوريه کشف شد. ارتش لبنان تصميم خود را براي پايان دادن به فعاليت گروه الاسير گرفته بود. شيخ الاسير خيابانهاي امن صيدا را در دو مدت روز به ميدان جنگ تبديل کرد و اکنون مشخص نيست به کجا فرار کرده است. شمار زيادي از طرفداران الاسير از شهروندان لبناني، عرب و غير عرب بازداشت شدند. هر چند که عده اي در لبنان تا آخرين لحظه از الاسير حمايت کردند.

 سالم الرافعي رئيس هيات علماي مسلمان لبنان، ارتش اين کشور را مسئول ناکامي تلاشها براي ميانجي گري بين دو طرف دانست. در حالي که گروههاي مختلف به ارتش لبنان حمله مي کردند، نزديک بود ارتش شکوه و هيبت خود را از دست بدهد. ارتش لبنان در آزموني که در آن مسايل سياسي و طايفه اي مطرح بود، پيروز شد. 

برچسب ها: الالسیر ، سلفی ، النصره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار