اعتصاب سراسری در مناطق مختلف کرانه باختری به‌دلیل شهادت جمع زیادی از فلسطینیان ساکن اردوگاه طولکرم برگزار شده است.

به گزارش روز جمعه خبرگزاری «شهاب»، اعتصاب گسترده برای گرامیداشت شهدای بمباران اردوگاه «طولکرم»، سراسر کرانه باختری که از سوی احزاب و گروه‌های فلسطینی فراخوان شده، را فراگرفته است.

احزاب و گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین شب گذشته از ساکنان کرانه باختری خواستند برای عزاداری جهت شهدای اردوگاه طولکرم در کرانه باختری که توسط ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد، دست به اعتصاب گسترده بزنند.

همچنین جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای جنایت قتل عام ساکنان اردوگاه آوارگان فلسطینی در طولکرم توسط ارتش رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و تاکید کرد که این جنایات، مردم فلسطین را از مبارزه با دشمن صهیونیستی دلسرد نخواهد کرد.

خبرگزاری فلسطینی معا نیز گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) بطور گسترده به شهرک «بیت امر» در شمال الخلیل یورش برده و اقدام به دستگیری بیش از ۲۰ جوان فلسطینی در این شهرک کرد.

معا افزود: نظامیان رژیم صهیونیستی به اکثر محله‌های بیت امر یورش بردند و با ورود به روستاها، اموال داخل خانه‌ها را مورد تفتیش و تخریب قرار دادند و برخی از جوانان را بدون دلیل مورد ضرب و شتم قرار دادند و ۲۰ نفر از آنها را دستگیر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد جمعه اردوگاه آوارگان فلسطینی در طولکرم واقع در کرانه باختری را بمباران کرد که در پی آن ۲۰ فلسطینی از جمله دو کودک به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز (جمعه) از شهادت ۴۱ هزار و ۷۸۸ شهروند فلسطینی ساکن این منطقه و زخمی شدن ۹۶ هزار و ۷۹۴ نفر از آنها طی ۳۶۴ روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار