رئیس فرد از عرضه سراسری"بنزین یورو 4" در 10 روز آینده در کل استان تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر بنزین یورو 4 در 22 جایگاه سطح شهر تهران شروع شده و در صورت نبود مشکل توزیع این سوخت سراسری می شود.

ناصر رئیسی فرد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه عرضه بنزین یورو 4 به منظور جلوگیری از آلودگی هوا در کلانشهرها  توزیع می شود افزود: از هفته گذشته تاکنون توزیع این فرآورده نفتی مرغوب در 22 جایگاه سطح شهر تهران آغاز شده که بیشرین عرضه سوخت در جایگاههای شمال، غرب، مرکز و شرق تهران و  کمترین بخش آن در جنوب است.

رئیسي فرد از عرضه سراسری  بنزین یورو اروپایی در 10 روز آیند در کل استان تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر بنزین یورو4 در 22 جایگاه سطح شهر تهران شروع شده است در صورت نبود مشکل  توزیع این سوخت سراسری می شود.

وی اضافه کرد: با فراهم شدن شرایط و امکانات عرضه بنزین اروپایی در شهرهای  قم، کرج و اراک توزیع خواهد شد.

رئیس انجمن کارفرمایی جایگاه داران سوخت گفت: به اندازه کافی ذخیره سازی در انبار ری در جنوب تهران صورت گرفته و  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انتقال این بنزین را به انبارهای کن و قوچک در شمالغرب و شمال شرق را در دستور کار قرارداده است.

رئیسی فرد با اعلام اینکه در شرایط فعلی حدود 300 باب جایگاه سوخت در سطح استان تهران وجود دارد، تصریح کرد: قرار است مطابق با برنامه زمان‌بندی اعلام شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی میزان عرضه بنزین یورو چهار در جایگاه‌های تهران تا پایان هفته‌جاری افزایش یابد.
 
رئیسی‌فرد با بیان اینکه با انتقال این فرآورده نفتی در انبارهای اقماری حاشیه تهران امکان عرضه گسترده تر بنزین یورو چهار وجود دارد، تاکید کرد: از هفته گذشته تاکنون استقبال مردم از عرضه بنزین یورو چهار بالا بوده به وطوری که در برخی از جایگاه‌ها به دلیل استقبال مردم صف ایجاد شده است.

رئیس انجمن کارفرمایی جایگاه داران سوخت خاطرنشان کرد: تفاوت قیمت در عرضه این نوع سوخت نیست به طوری که بنزین یورو سهمیه یارانه ای به قیمت 400 تومان و سهمیه آزاد 700 تومان در جایگاه ها عرضه می شود.   
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عرضه ، بنزین ، اروپایی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار