فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل و شرور فراری و عامل ناامنی‌های دشتستان به همراه 60 فشنگ جنگی دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ حیدر عباس‌زاده عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین امنیت در جامعه امری بسیار مهم است و نیروی انتظامی در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: در دشتستان طی چند ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای تأمین امنیت جامعه انجام گرفته که نتایج خوبی نیز در برداشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل و شرور سابقه‌دار دشتستانی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاتل و شرور فراری عامل سرقت مسلحانه از یک مرغداری در سعدآباد دشتستان شناسایی و دستگیر شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه به منظور ارتقاء سطح امنیت در سطح استان بوشهر با مجرمان به ویژه مجرمان و مرتکبین جرایم خشن با جدیت برخورد می‌شود تصریح کرد: یک نفر از قاتلین و اشرار مسلح و متواری دشتستان به هویت (الف.ع) که مرتکب قتل، سرقت‌های مسلحانه و تیراندازی به سمت افراد بود در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: این شرور فراری به منظور مخفی کردن خود از چشم پلیس، به طور مستمر و دائمی در حال تغییر مخفیگاه‌ها و محل تردد خود در استان‌های بوشهر و فارس و کهگیلویه و بویراحمد بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با احاطه کامل کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر بر سکونت‌گاه‌های این قاتل فراری، نهایتا آخرین مخفیگاه وی در صفاشهر استان فارس شناسایی و در یک عملیات انتظامی منسجم و هماهنگ دستگیر شد.

عباس‌زاده گفت: شرور دستگیر شده در بازجویی‌های اطلاعاتی و فنی تاکنون به قتل یک شهروند دشتستانی به هویت (م.ش) با استفاده از سلاح گرم، مشارکت در سرقت بانک ملی شبانکاره و سرقت 700 قطعه مرغ از یک مرغداری در سعدآباد دشتستان اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه قاتل دستگیر شده در 3 سال گذشته با تیراندازی به سمت افراد، سرقت‌های مسلحانه و تهدید و ارعاب شهروندان یکی از عوامل ناامنی در دشتستان بوده اضافه کرد: علاوه بر موارد گفته شده، این فرد 4 فقره سابقه کیفری شامل نگهداری و استعمال مواد مخدر، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ارتکاب سرقت‌های متعدد و شرارت و ناامنی را در پرونده دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از این مجرم خطرناک هنگام دستگیری یک قبضه سلاح کلاشینکف، 2 تیغه خشاب و 60 تیر فشنگ جنگی کشف و ضبط شده است.

برچسب ها: قاتل ، دستگیری ، فشنگ ، جنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار