بنا بر گفته‌های کارگردان فیلم "زبان مادری" اولین گزینه برای ایفای نقش اصلی این اثر بودم.

شهره قمر بازیگر فیلم سینمایی "زبان مادری" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از خواندن فیلمنامه فیلم "زبان مادری" به دلیل برخورداری این فیلم از یک فضای تخیلی و قصه جدید و نو از آن خوشم آمد و بنابر گفته‌های کارگردان گزینه اول انتخاب این فیلم بودم.  
وي در ادامه گفت: بعد از رفت و آمد به دفتر زندباف و بیان یکسری نقدها روی این کار و ارائه نظراتم درباره برخی سکانس‌ها متوجه تعامل خوب‌مان با کارگردان و تهیه‌کننده شدم ضمن اینکه این کار مسائل حاشیه‌ای نداشت.  
این بازیگر بیان کرد: با توجه به تعامل خوب‌مان با بازیگران خارجی به خصوص با آقای "پیرداغه" یکی از سوپراستارهای جهان عرب احساس بدی در حین کار نداشتم.
 این بازیگر عنوان کرد: یکی از دلایل کشانده شدن تماشاگران برای تماشای یک فیلم وجود تبلیغات و پخش خوب است که متاسفانه فیلم‌ها از چنین موضوعاتی برخوردار نبود.  
وي در ادامه بيان كرد: با این وجود بسیاری از مخاطبان بعد از تماشای این فیلم راضی هستند و در صورت برخورداری این فیلم از تبلیغات و آگهی های بیشتر استقبال بهتری می‌شد.  
قمر تصریح کرد: در حال حاضر تنها فیلم "داریوش مهرجویی" از فروش خوبی برخوردار است که آن هم تنها به دلیل شهرت نام این کارگردان است و مابقی فیلم‌ها نیز دچار چنین مشکلاتی هستند. 
وی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مسئولان از بخش خصوصی اوضاع موجود بهبود پیدا می‌کند. /ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.