علی دایی از اینکه محمد رویانیان در سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس ابقاء شد، بسیار خوشحال است.

به گزارش خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به اینکه کادر فنی باشگاه پرسپولیس به خصوص علی دایی به این نکته اشاره کرده بود که اگر محمد رویانیان ازسمت مدیر عاملی این باشگاه کنار برود، دیگر به کار خود به عنوان سر مربی در این تیم ادامه نمی دهد اما به یکباره با تأیید خبر ابقاء رویانیان در سمت مدیر عاملی وی ابراز خوشحالی کرد.

گفتنی است: شنیده ها حاکی از این موضوع است که علی دایی تا آخر هفته جلسه ای را با رئیس جمهور منتخب ملت ایران خواهد داشت.



**ادامه کشمکش هاي پرسپوليس و سپاهان


شایان ذکر است : کشمکش ها هنوز هم میان باشگاه پرسپولیس و سپاهان وجود دارد تا جایی که سعید شیرینی به شدت به دنبال پرونده قاسم دهنوی است و این در حالیست که در خلال اين موضوع، وی به هیچ وجه به دنبال شکایتی که باشگاه سپاهان از وی داشته، نیست و فقط به دنبال احقاق حق باشگاه است.

گفته می شود که شیرینی اظهار داشته به هیچ وجه از این موضع خود کوتاه نخواهد آمد اما از سوی دیگر احتمال شکایت باشگاه سپاهان از باشگاه پرسپولیس درخصوص شجاع خلیل زاده نیز وجود دارد و به نظر می رسد که کشمکش های این 2 باشگاه ایران همچنان ادامه دارد.



**جشن و سرور در باشگاه پرسپولیس !


به دلیل ابقاي رویانیان در سمت مدیرعاملی مسئولان و بازیکنان این باشگاه به برپایی یک جشن و سرور مفصل اقدام کرده اند و از اینکه مدیر عامل باشگاه این تیم را رها نکرده مسرور هستند.



**رویانیان با مدیران جلسه می گذارد


محمد رویانیان پس از ابقای خود در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس قرار است که جلسه ای را با مدیران این باشگاه در خصوص تصمیمات جدید تدارک ببیند.

باشگاه پرسپولیس به دنبال پرداخت مطالبات، مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران درصدد هستند تا هر چه سریعتر مطالبات فصل گذشته بازیکنان را پرداخت کنند تا آنها با خیالی آسوده تر به بازی در این باشگاه در لیگ برتر سیزدهم بیاندیشند.



**جلسه رویانیان با دایی تشکیل شد


امروز در محل تمرین سرخپوشان پایتخت محمد رویانیان جلسه ای را با علی دایی سرمربی این تیم تشکیل داد و با وی در خصوص مسائل اخیر به بحث و تبادل نظر پرداخت.



**حدادی فر از کف پرسپولیسی ها رفت


قاسم حدادی فر بالاخره تصمیم خود را گرفت و در تیم ذوب آهن اصفهان ماندگار شد، شنیده می شود که دلیل انتخاب وی این بوده که باشگاه پرسپولیس را در حال حاضر بدون ثبات قلمداد کرده و به ماندن در ذوب آهن رضایت داده است.



**پیام صادقیان هیچ مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد


با توجه به اینکه گفته می شود باشگاه ذوب آهن اصفهان قرار است که از پرسپولیس به دلیل انتقال پیام صادقیان از این تیم از باشگاه سرخپوش پایتخت شکایت کند اما محمد رویانیان اعلام کرده که هیچ مشکلی که خارج از حدود قانون باشد برای انتقال این بازیکن به پرسپولیس رخ نداده و تمامی مراحل انتقال وی قانونی بوده است./محَ
برچسب ها: دایی ، دیدار ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار