معاون ديني و سازماني قوه قضائيه گفت: براي کليه روحانيوني که به عنوان امام جماعت در دستگاه قوه قضائيه حضور دارند، يک دوره آموزشي در سه مرحله در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضائي باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمين تهامي" معاون ديني و سازماني قوه قضائيه و همچنين در اولين همايش روحانيون دستگاه قضائي که ظهر امروز در مجتمع فرهنگي شهيد بهشتي برگزار شد، به ايراد سخن پرداخت.

وي با اشاره به ماه مبارک رمضان، تصريح کرد: اين ماه، ماه رحمت و آمرزش گناهان و بهار قرآن کريم است، بنابراين اين همايش به منظور جلب همکاري و مشارکت روحانيون در جهت استمراربخشي به فعاليت هاي قرآني، برگزار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين تهامي افزود: براي استقبال از ماه رمضان مسائلي از جمله؛ فراهم كردن زمينه تشويق و افزايش انگيزه در کارکنان براي انجام فعاليت‌هاي قرآني با استفاده از شيوه‌هاي مناسب قرآني، بسترسازي در جهت توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني، اخلاق مبتني بر آموزه هاي قرآني و عترت، آشنايي با اصول و سياست‌هاي حوزه معاونت فرهنگي قوه قضائيه مطرح خواهد شد.

معاون ديني و سازماني قوه قضائيه در پايان خاطرنشان کرد: براي کليه روحانيوني که به عنوان امام جماعت در دستگاه قوه قضائيه حضور دارند، يک دوره آموزشي در سه مرحله در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.