بازيگر پيشكسوت عرصه بازيگري گفت: متأسفم كه به راحتي بزرگان عرصه بازيگري را مسئولين ناكار آمد خانه نشين كردند.

زهره صفوي بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون با اشاره به حضور كمرنگش در عرصه بازيگري در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: بيشتر پيشكسوتاني چون من با وجود 65 سال سابقه بازيگري اكنون خانه نشين شده اند.
وي افزود: از سال 1326 و در سن 5 سالگي وارد عرصه تئاتر شدم و با توجه به سالها زحمت در اين حرفه، اكنون خانه نشين شده ام. 
وي با توجه به حضور هنرمندان در همه پروژه ها تصريح كرد: در بسياري از كارها با افرادي به اسم هنرور برخورد مي كنم كه مدعي كار و فعاليت در عرصه بازيگري، آن هم به مدت 15 سال هستند ولي من آنها را نمي شناسم. 
صفري اظهار داشت: مقصر اصلي تهيه كنندگان و مسئولان هستند كه بدون در نظر گرفتن توانايي و محبوبيت افراد زبده، به طور دائم و در همه پروژه ها از هنرمندان استفاده مي كنند. 

* عزت الله انتظامي كجاست؟ 
اين پيشكسوت عرصه تئاتر با اشاره به آقاي بازيگر ابراز داشت: مسئولان از خود بپرسند كه عزت الله انتظامي،"داود رشيدي" و بسياري ديگر از بزرگان عرصه بازيگري الان كجا هستند و چرا در هيچ پروژه اي و حتي در سينماها آن ها را نمي بينيم. 
صفوي با اشاره به فوت بسياري از هنرمندان كشورمان گفت: روحيه بد و افسردگي باعث فوت نا بهنگام بسياري از هنرمندان شد وفتي بعد از سالها زحمت بايد خانه نشين شويم اين امر خود بيماري و هزاران مشكل ديگر برايمان درست مي كند و اين امر جاي تأسف دارد. 
وي ادامه داد: مخالف حضور جوانان نيستم ولي بايد فرد جنس اين كار را بشناسد و متأسفم كه چرا مسئولان ما دست به نابودي اين هنر توسط هنروران زده اند. 
صفوي خاطر نشان كرد: ناديده گرفتن افرداي كه براي اين هنر و ماندگاري آن زحمت كشيدند، بي انضباطي بوده و من براي همه آنان متاسف هستم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.