به مناسبت درگذشت استاد جلیل شهناز، استاد بی بدیل تار برنامه نیستان با حضور اساتید برجسته موسیقی ایران از ۱۶ تا ۱۹ تیر ماه به استاد شهناز اختصاص خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه فرهنگ، استاد جلیل شهناز نوازنده پیشکسوت موسیقی و نوازنده تار در سن 92 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد تا جامعه موسیقی ایران زمین، در فاصله ای کوتاه، با یکی دیگر از اساتید بزرگ این مرز و بوم وداعی تلخ داشته باشد. به همین مناسبت ، برنامه نیستان رادیو فرهنگ که ویژه موسیقی است به بزرگداشت این نوازنده استاد برجسته و بی همتای تار اختصاص دارد.  
نیستان از علیرضا شهناز فرزند زنده یاد جلیل شهناز دعوت کرده است تا دراین برنامه شنوندگان و علاقه مندان موسیقی را با خصوصیات فردی، شرح حال و زندگی هنری استاد شهناز آشنا کند.  
استاد فرهنگ شریف ، کیوان ساکت، شهرام میرجلالی و منوچهر امیر حشمتی از موسیقیدانان صاحب نامی هستند که در این برنامه درباره شیوه تارنوازی و یک عمرفعالیت هنری استاد شهناز سخن خواهند گفت.
نیستان هر روز از ساعت 14:30 تا 15:30 به سردبیری و تهیه کنندگی رضا ملکوتی، کارشناسی بابک بختیاری و با اجرای فاطمه رکنی تهیه و پخش می شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار