مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ۱۰۰ درصد مطمئن بودم رئیس‌جمهور می‌شوم / مدتی است در موضوع هسته‌ای دخالت ندارم/ این دولت، دولتی پاک بود/ دولت هیچ بدهی‌ای به بانک مرکزی ندارد، همکاری و همفکری لازم بین دولت "تدبير و اميد" با مجلس بوجود خواهد آمد، عاقبت جانیان آمریکایی روانی‌شدن است و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است:
۱۰۰ درصد مطمئن بودم رئیس‌جمهور می‌شوم / مدتی است در موضوع هسته‌ای دخالت ندارم/ این دولت، دولتی پاک بود/ دولت هیچ بدهی‌ای به بانک مرکزی ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/12/1286369_235.jpg
رئيس‌جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: بالاترین اجرای قانون اصل 44 را این دولت داشته است و این دولت هیچ بدهی به بانک مرکزی ندارد و حتی بدهی دولت‌های قبلی را هم تسویه کردیم.

همکاری و همفکری لازم بین دولت "تدبير و اميد" با مجلس بوجود خواهد آمد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به تعامل سازنده بین دولت آينده و مجلس گفت: مطمئنا با شیوه‌ای که حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی حرکت و دولت "تدبير و امید" را پایه‌گذاری کرده است‌، همکاری و همفکری لازم بین دولت يازدهم و مجلس بوجود خواهد آمد.

عاقبت جانیان آمریکایی روانی‌شدن است
عضو هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی با اشاره به روانی‌شدن فرمانده ناو وینسنس آمریکا گفت: آخر و عاقبت کسانی که جنایت می‌کنند، ناراحتی‌های روحی و روانی است و فرمانده این ناو که هواپیمای مسافربری ایران را هدف قرار داد نیز باید با همین درد بمیرد.

مردم با انتخاب يك عالم و روحاني نشان دادند که به روحانیت امیدوار و علاقه‌مند هستند

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب ملت ایران امروز پنجشنبه با آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

روحانی با آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار کرد
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب ملت ایران امروز با آیت الله العظمی شبیری زنجانی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

امر به معروف و نهی از منکر در سال 88 بار دیگر توسط بسیج متولد و احیا شد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر بسیج پس از 13 سال فعالیت به دلیل عدم کارایی کافی در سال 1388 تعطیل شد که پس از تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، روش جدید بسیج در امر به معروف و نهی از منکر به صورت ایجابی، مردمی و متنوع؛ تدوین و عملیاتی شد.

دست‌هاي بيگانه در تحولات اخير مصر دخيل بوده است/نگراني آمريكا و اسرائيل از رشد اسلام‌گرايي در منطقه
يك تحليلگر مسائل خارجي با بيان اينكه دست‌هاي بيگانه در تحولات اخير مصر دخيل بوده است،گفت: آمريكا و اسرائيل به شدت مخالف ايجاد موج دمومكراسي‌خواهي و اسلام‌گرايي در منطقه بوده و هستند.

رئيس جمهور منتخب با آيت الله العظمي موسوي اردبيلي ديدار كرد
رئيس جمهور منتخب با حضور در حسينيه آيت الله العظمي موسوي اردبيلي با ايشان ديدار و گفتگو کرد.

دولت فراجناحي نويددهنده بهبود اوضاع کشور است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/13/1287979_241.jpg
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: دولت فراجناحي و وحدت ملي در کشور نويددهنده بهبود اوضاع کشور در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي است.

مرسی به لحاظ اعتقادی مخالف اسرائیل بود/ نظامیان زمينه حضور رئيس‌جمهور طرفدار رژيم صهيونيستي را فراهم مي‌كنند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ مرسی به لحاظ اعتقادی مخالف اسرائیل بود و با وجود اینکه این موضع را اعلام نکرد،‌غرب و اسرائيل تحملش نکردند و زمینه برکناری‌ وي در کشور مصر از سوی آنها فراهم شد.

اخوان المسلمين سابقه حكومتي و اجرايي نداشت/ ناديده انگاشتن ساير جناح‌ها از طرف مرسي

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/13/1287801_757.jpg
يك كارشناس سياست خارجي گفت:اخوان‌المسلمين عليرغم دارا بودن سوابق ديرينه در كارهاي مردمي، فاقد سابقه حكومتي و اجرايي بود لذا نتوانست ساختارهاي مستحكمي براي دولت پيش‌بيني كند.

محموله 9000 لیتری سوخت قاچاق كشف و ضبط شد
تیم گشت ناوتیپ 112 ذوالفقار قشم نیروی دریایی سپاه با یک شناور حامل سوخت قاچاق برخورد کرد و نیروهای گشتی توانستند پس از تعقیب و گریز قایق مورد نظر را توقیف کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار