فردي که براي پيگيري پرونده سرقت خودرو خود به پليس آگاهي شهرستان ساوجبلاغ استان البرز مراجعه کرده بود با هوشياري ماموران به جرم سرقت خودرو دستگير شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ «حسين کربلايي زاده » در تشريح اين خبر گفت : در پي تماس تلفني با فوريتهاي پليسي110 و حضور فردي به هويت«محمد-ب» به كلانتري16 شهر جديد هشتگرد و طرح شكايتي مبني بر سرقت خودرو مزدا3، در اين خصوص پرونده ايي تشكيل و براي تكميل تحقيقات ورسيدگي تخصصي به پليس آگاهي ارجاع داده شد.
 
سرهنگ کربلايي زاده اظهار داشت: با ثبت سرقت در سيستم ناجا نامبرده پس از طي 45 روز ديگر با ارائه يك برگ استعلام از شركت بيمه ايران تقاضاي صدور گواهي سرقت براي دريافت خسارت از بيمه شد كه اين موضوع موجب مشكوك شدن عوامل پليس آگاهي اين شهرستان شد و موضوع بطور ويژه در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت .
 
وي افزود:در زمان حضور شاکي در پليس آگاهي با هوشياري ماموران معلوم شد که وي با يک دستگاه خودرو پژو پارس به پليس آگاهي مراجعه کرده است اما بنا به دلايل نا معلوم خودرو خود با فاصله چند خيابان از ساختمان پليس آگاهي پارک ميکند. بنابراين با هماهنگي مقام قضايي در حالي كه نامبرده در پليس آگاهي حضور داشت اكيپي از ماموران از خودرو بازديد كرده كه مشخص گرديد خودرو داراي سابقه سرقت از تهران بزرگ مي باشد.
 
وي افزود : با آشكار شدن سرقت خودرو پژو پارس بلافاصله متهم«محمد-ب» در محوطه آگاهي دستگير و بازداشت شد.
 
سرهنگ كربلايي زاده عنوان داشت: در حالي كه متهم بعنوان شاكي به مرجع انتظامي تردد داشته و با قيافه موجه و با ادعاي خود سعي در اخذ گواهي سرقت بمنظور در يافت خسارت از شركت بيمه را داشت ، با هوشياري ماموران پليس آگاهي شهرستان ساوجبلاغ بعنوان متهم بازداشت .
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در پايان گفت: در بازجويي هاي به عمل آمده متهم به شركت در سرقت خودرو پژوپارس و نصب پلاك غير بر روي آن، خريد و تهيه اسناد و مدارك مالكيت خودرو مزدا3 و تباني و ارتباط با يكي از كارمندان بيمه جهت صدور بيمه نامه بدنه بدون رويت خودرو و اخذ خسارت كلان، تهيه اسناد و مدارك بنام«بيژن-ن» و الصاق عكس خود برروي مدارك و اقدام به افتتاح حسابهاي جعلي و در يافت دسته چك از دو بانك در شهرستان كرج، اعتراف كرد.
 
گفتني است، متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد./ل
برچسب ها: دستگیری ، شاکی ، سارق ، ساوجبلاغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار