حاشيه برنامه سينمايي "هفت"؛

كامران تفتي: علاقه من به "گلوگاه" به حد سازنده اين اثر است

علاقه من به فيلم سينمايي "گلوگاه" به حدي است كه گويا سازنده اين اثر هستم.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته برنامه سينمايي "هفت" با "محمدابراهيم معيري"(كارگردان) و "كامران تفتي"(بازيگر) فيلم سينمايي "گلوگاه" به گفتگو پرداخت.
"كامران تفتي" در ابتدا گفت: زمانيكه براي اولين بار فيلمنامه "گلوگاه" به من پيشنهاد شد برايم جالب بود كه اين بار فيلمسازي به سراغ منطقه و جواناني رفته كه اين افراد داراي شرايط بد و حرفه سختي هستند.
وي ادامه داد:"گلوگاه" درباره افرادي است كه كمتر به آنها پرداخته شده و اين افراد كمتر ديده شده اند، من با تمام توان و عشق اين كار را انجام دادم.
وي ادامه داد: من به قدري به "گلوگاه"علاقه دارم كه گويا سازنده اين اثر هستم،"گلوگاه" شيوه نويني از بازيگري است و در آن قدرت ريسك پذيري وجود دارد.
"تفتي" در خصوص بازيگران اظهار داشت: بازيگران حاضر ما خيلي توانمند هستند و نبايد آنها را دست كم گرفت، مخاطب پس از تماشاي "گلوگاه" ناراضي از سينما بيرون نمي آيد.
"معيري"نيز در ادامه اظهار داشت: كار در شهرستان با دشواري هايي همراه است و فيلم ما در ارتفاع و شرايط سختي ساخته شد.
گفتني است؛ برنامه سينمايي "هفت" با هدف بررسي مسايل سينماي ايران با اجرا و سردبيري "محمود گبرلو" و تهيه كنندگي "علي قانع" هر هفته جمعه شب ها از شبكه سه سيما به روي آنتن مي رود./ي2

گزارش از: سميه مرداني.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار