رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: در سال های اخیر افزایش بهره بانکی باعث شده است که پول های در حال گردش از تولید خارج و به سمت بانک ها سرازیر شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، هادی غنیمی فرد در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن افزود: باید کار و تولید باز تعریف شود و به درستی شناخته شود چرا که رفاه اقتصادی در یک کشور با تولید میسر خواهد بود.

وی با یادآوری وعده های انتخاباتی رئیس جمهور منتخب گفت: رئیس جمهور منتخب نباید فراموش کند که با رای تک تک ما انتخاب شده است و م منتظر به عمل رسیدن وعده هایش هستیم.

غنیمی فرد گفت: مسئولین دولتی نباید بر سر سرمایه گذار منتی بگذارند چرا که اگر تولیدی نباشد سرمایه ای در گردش نباشد، استخدامی نیز نخواهد بود.

وی ادامه داد : مسوولین دولتی اگرمی خواهند در سال های بعد نیز رای کسب کنند و مردم باز در انتخابات حاضر شوند می بایست به این مردم خدمت کنند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با انتقاد از سیاست های اقتصادی کشور در سال های اخیر گفت: با سیاست های اشتباه امروز ثروت ملی به یک سوم کاهش یافته است و سیر صعودی قیمت ارز نه تنها متوقف نشد بلکه سه برابر شده است.

وی ادامه داد: برای برون رفت از این مشکلات امیدواریم دولت جدید با برنامه ای منسجم به فکر تولید و افزایش درآمد سرانه در کشور باشد/س

برچسب ها: بهره ، بانکی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.