مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان: توصیه می نمایم رابطه مناسبی بین وزرات ورزش عمان و هیات ها و فدراسیون های ورزشی ایران در بخش های مختلف از جمله ساخت و ساز های ورزشی ایجاد گردد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبراساس اعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ محمدرضا ساکت دردیدار با " فهدالرئیسی " مدیر کل پرورش و توسعه استعدادهای کشور عمان ، " سالم " مدیر تیم های منتخب ورزشی و پرورش و تدارک تیم های نوجوانان سلطنت عمان به شرح فعالیت ها، رشته های تحت پوشش باشگاه فولاد ماهان سپاهان و وظایف باشگاه در حوزه های ورزش قهرمانی و حرفه ای پرداخت و عنوان داشت:" توصیه می نمایم رابطه مناسبی بین وزرات ورزش عمان و هیات ها و فدراسیون های ورزشی ایران در بخش های مختلف از جمله ساخت و ساز های ورزشی ایجاد گردد.

وی پیشنهاد کرد: این امر نیز با اعزام یک هیات متشکل از متخصصان عمانی به ایران جهت بازدید از اماکن ورزشی ایران و تاسیسات ورزشی موجود در ایران قابل پیاده سازی است" .
فهدالرئیسی مدیرکل پرورش و توسعه استعدادهای کشور عمان نیز در سخنانی رشته های ورزشی فعال در کشور عمان را تشریح و اظهار داشت: " کشور عمان در رشته های مختلف آمادگی همکاری جهت اعزام مربی و استفاده از سوابق مربیان ایرانی در زمینه های مختلف را دارد. امیدواریم با این توافقات بتوانیم زمینه های پیشرفت طرفین را فراهم آوریم ".
محمدرضا محمد جواهری نیز در سخنانی به نقش باشگاه فولاد ماهان به عنوان یکی از قطب های ورزش کشوردر توسعه زیر ساخت های موجود اشاره داشت و عنوان نمود:" فولاد ماهان با تحت پوشش قرار دادن سی و سه تیم ورزشی در نوزده رشته آقایان و سیزده رشته بانوان سهم مهمی در ورزش کشور دارد "./س

برچسب ها: اصفهان ، دیدار ، ساکت ، با ، فهد ، الرئیسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.