مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان گفت: این شرکت به لحاظ فراهم کردن بستر لازم و جذب سرمایه گذار در بین استانهای کشور نمونه کشوری شد.


ˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ،محمدرضا صادقیˈ افزود: مهمترین هدف و وظیفه شرکت شهرکهای صنعتی فراهم کردن بستر و زیرساخت های لازم برای استقرار واحدهای صنعتی است.

وی گفت: در ارزیابی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، شرکت شهرکهای صنعتی سمنان یکی از استانهای خوب دارای قابلیت جذب سرمایه گذار و نمونه کشوری شناخته شد.

وی گفت: در سالجاری این استان موفق شد 30 قرارداد با واگذاری 17 هکتار زمین برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی ایجاد کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 27 قرارداد با واگذاری 10 هکتار بود از رشد خوبی برخوردار است.

صادقی با بیان اینکه 20 شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت چهار هزار و 835 هکتار در استان وجود دارد گفت: بخش صنعتی این شهرکها بیش از دو هزار و 231 هکتار است.

وی گفت: در این اراضی دو هزار و 331 واحد صنعتی مستقر شده اند که یک هزار و 440 هکتار را به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت شهرزکهای صنعتی استان سمنان با بیان اینکه از این تعداد واحد، یک هزار و 82 هکتار آن در حال بهره برداری است گفت: در این واحدها 26 هزار نفر مشغول به کار هستند./س
برچسب ها: شرکت ، شهرکها ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.