مدير اتوبوسراني شهرداري منطقه 18، از افزايش استقبال شهروندان اين منطقه در تهيه کارتهاي الکترونيکي خبر داد.

زکي زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به مصوبه شوراي شهر تهران، افزايش 20 درصدي کرايه در کليه خطوط در سيستم در سيستم کارتخوان، افزايش بيش از 40 درصد در کرايه هاي نقدي، ايجاد انگيزه در شهروندان، استقبال شهروندان در تهيه کارتهاي الکترونيکي در منطقه 18 افزايش قابل توجهي داشته است.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: با اجراي طرح افزايش 40 درصدي کرايه هاي نقدي از سوي شوراي شهر تهران، استقبال شهروندان نسبت به گذشته از کارتهاي الکترونيکي در مطنقه 18رشد 60 درصدي داشته است.
زکي زاده با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: طرح افزايش کرايه هاي نقدي نسبت به کرات هاي الکترونيکي با نصب برچسب قيمت بر پشت و کنار اتوبوس ها در دهه دوم تيرماه سال 92 آغاز شد.
وي ادامه داد: با توجه به اجراي اين طرح، تغييرهاي بسياري در نحوه پرداخت کرايه بين شهروندان به وجود آمده است.
زکي زاده با اشاره به تاثير اجراي اين طرح در منطقه 18 گفت: قبل از اجراي اين طرح 40 درصد استقبال شهروندان در تهيه کارت الکترونيکي، 60 درصد استقبال شهروندي در پرداخت کرايه نقدي بوده که بعد از اجراي اين طرح 60 درصد استقبال شهروندي در تهيه کارت الکترونيکي و 40 درصد پرداخت کرايه نقدي است.
وي در پايان با اشاره به تغييرهاي استقبال شهروندان در تهيه کارت هاي الکترونيکي در منطقه 18 افزود: با اجراي طرح افزايش کرايه هاي نقدي نسبت به کارت هاي الکترونيکي در تاريخ 12 شهريورماه سال 91 در يک ساعت 65 بار کارت الکترونيکي و بعد از اجراي اين طرح در يک ساعت 95 بار از کارت الکترونيکي استفاده شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار