مشاور وزیر نفت در امور بانوان، اکرام و حمایت ازمستمندان و رسیدگی به مشکلات آنان را پیام جاودانه همه ادیان به ویژه دین مبین اسلام عنوان کرد.

ˈفاطمه مولاییˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به بررسی مشکلات مددجویان پرداخت و رفع نیازهای آنان را از اولویت های برنامه های اجرایی وزارت نفت برشمرد.

مشاور وزیر نفت گفت: آیات و روایات بسیاری در زمینه کمک به مستمندان و محرومان در دین مبین اسلام آمده است، که عنایت ویژه به این قشر آسیب دیده را پر رنگ تر می کند.

وی افزود: انسان های نیکو کار و با ایمان در همه حال خود را درمحضر الهی می بینند و سعی می کنند کارها و رفتارهایشان را فقط در جهت خشنودی و رضای پروردگار انجام دهند.

مولایی راه تقرب و شکر گزاری از نعمت های خداوند را کمک به محرومان و گرفتاران خواند و گفت: با توجه وعنایت الهی امید واریم بتوانیم در رفع نیازهای اولیه واساسی جامعه هدف اداره بهزیستی در شهرستان دماوند گام های موثر ومطلوبی برداریم.

مشاور وزیر نفت در امور بانوان همچنین در بازدید از اداره بهزیستی شهرستان دماوند به بررسی ومشکلات معیشتی 16مددجوی این شهرستان، شامل 10خانواده در ستاد بهزیستی و همچنین سرکشی و حضور در منازل شش تن از مددجویان در نقاط مختلف شهرستان پرداخت./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.