به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سياوش اميرمكري ضمن اعلام اين مطلب با اشاره به لزوم وجود سيستم مكانيزه دريافت تعرفه خدمات فرودگاهي در زمان تهيه بليط گفت: اين امر مستلزم همكاري ايرلاينها، بانكها و مراكز فروش بليت است.
وي از نبود زيرساخت لازم براي اجراي اين طرح گفت و افزود: با تامين و ايجاد زيرساخت لازم، ميتوان اين وجوه را به حساب شركت واريز كرد كه در حال پيگيري اجراي آن هستيم.
يادآور ميشود؛ شركتهاي هواپيمايي در اين بخش بيش از 720 ميليارد ريال به شركت فرودگاهها بدهكار هستند.
اميرمكري همچنين در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تشريح وظايف كميته وصول مطالبات شركت فرودگاهها گفت: عملكرد كميته وصول مطالبات موجب دريافت بخشي از مطالبات شركت شده است.
وي افزود: اين كميته در تلاش است تا مطالبات شركت فرودگاهها را با نگاهي دقيق و عملي وصول كند.
معاون توسعه مديريت و منابع شركت تصريح كرد: اين كميته براي ثبت مطالبات و نيز پيگيري وصول آنها تشكيل شد و توانست در سال 91 بخشي از مطالبات شركت را كه نسبت به سال 90 رشد 25 درصدي داشت، وصول كند.
انتهاي پيام/