پژوهشگران به تازگی در آزمایش تست خون به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند که برمبنای آن می توان ارزیابی واقع بینانه ای از بیماری هایی که افراد درطول زندگی به آن مبتلا می شوند بدست آورد.

به گزارش خبرنگارعلمی باشگاه خبرنگاران ،این شیوه جدید آزمایش خون می تواند پیش بینی کند که فرد چه بیماری های در طول عمر خود خواهد گرفت.

گفتنی است: این آزمایش خون تحولی عظیم در درمان های قدرتمند جدید مربوط به سن مانند مشکلات استخوان و بیماری های قلبی می تواند باشد.

بررسی ها نشان می دهند:دانشمندان موفق به شناسایی 22 متابولیت، مولکول های کوچک مربوط به سوخت و ساز بدن، که ممکن است شاخص مفید ی در خصوص چگونگی پیر شدن باشد را پیدا کرده اند که می توانند به وسیله آزمایش خون شناسایی شوند.

 به طور خاص این آزمایش جدید می تواند به  عنوان شاخصی برای بررسی عملکرد طیف وسیعی از صفات، از جمله عملکرد ریه، تراکم استخوان، فشار خون و کلسترول به کاررود.

 این کشف یک آزمایش ساده می تواند در هنگام تولد کودک باشد  که می تواند به پزشکان در دفع کردن بیماری های مادر زادی در سنین پایین  کمک کند

دانشمندان دریافتند تغییرات ژنتیک ممکن است سوخت و ساز بدن را در طول عمر یک فرد تحت تاثیر قرار دهد،و نتیجه مؤثر بر بالابردن ریسک ابتلا به بیماری های وابسته به سن را در افراد بیشتر نماید در نتیجه این آزمایش خون می تواند راهگشا باشد.
برچسب ها: آزمایش ، مولکول ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار