جمعیت وفاق ملی بحرین اعلام کرد : اقدامات رژیم حاکم با مردم و زندانیان مغایر با اصول اسلامی و انسانی و بیانگر انحطاط اخلاقی است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ; این جمعیت در بیانیه خود تاکید کرد که عوامل رژیم حتی حقوق زنان خصوصاً زنان بازداشت شده را نقض می کنند و خطوط قرمز را رعایت نمی کنند.

" ریحانه موسوی " که در یکی از زندان های رژیم بحرین بازداشت است ، روز پنجشنبه (11 جولای) در دادگاه از شکنجه بدنی و روحی خود خبر داد و گفت که زندانبان ها لباس های وی را درمی آوردند. تعدادی از بازداشت شدگان نیز اعلام کردند که به صورت وحشیانه شکنجه می شدند و بقیه بازداشت شدگان هم از بیان آنچه در زندان به سرشان آمده بود ، منع شدند.

این در حالی است که نخست وزیر دولت غیرقانونی بحرین چند ساعت قبل از آغاز محاکمه به یکی از شکنجه گران کادر پزشکی اطمینان داده بود که وی و همکارانش مستثنای از قانون هستند و قانون در خصوص آنان اجرا نمی شود.

جمعیت وفاق ملی اعلام کرد : اظهارات ریحانه موسوی و دیگر بازداشت شدگان نشان می دهد که رژیم به هیچ اصل اسلامی و انسانی پایبند نیست و همه مسئولان بحرین در جرایمی که رژیم مرتکب می شود ، همدست هستند .

جمعیت وفاق ملی افزود : واقعیت اینست که قانون در بحرین اجرا نمی شود و رژیم برای حفظ تاج وتخت خود به جان و مال و ناموس مردم تعرض می کند .

برچسب ها: افشای ، بخش ، دیگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار