مدیرکل حمل و نقل و پایانه های همدان گفت: جابجایی کالا از همدان به سایر نقاط کشور در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد افزایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان گودرز محمودی گفت : دو میلیون و 122 هزار و 773 تن کالا در سه ماه نخست امسال از همدان به سایر نقاط کشور حمل شده این در حالیست که سال گذشته تناژ کالاهای حمل شده یک میلیون و 980 هزار و 66 تن بوده است.
وی اضافه کرد: جابجایی این میزان کالا از همدان در 133 هزار و 25 سفر صورت گرفته است و آمارها بیانگر این است که میزان سفرها نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو درصد افزایش داشته است.
وی گفت: ناوگان باري این استان در سه ماهه نخست امسال اقدام به جابجایی کالاهایی از جمله سیمان فله و کیسه ای، خاک صنعتی، نفت کوره ای، بنزین و گازوئیل، شمش آهن، انواع آجر، سنگ آهن، سیب زمینی، شکر، گندم، سیلیس، شیشه جام و ساده و انواع موا غذایی کرده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های همدان اضافه کرد: بیشترین کالاهای حمل شده در سه ماه نخست سال جاری انواع سیمان، شمش آهن، خاک صنعتی، سیب زمینی و گندم بوده است.
محمودی گفت :  استفاده از کارت هوشمند برای صدور بارنامه  با پنج درصد افزایش ، در  سه ماه نخست سالجاری به بيش از99 درصد رسیده ،که بالاترین میزان را نسبت به سال های گذشته نشان مي‌دهد.
وی گفت: صدور بارنامه برای حمل انواع کالاها در سطح کشور از سال گذشته به صورت الکترونیکی و تحت شبکه وب به صورت آنلاین صورت می گیرد که در این شیوه حمل و جابجایی بار بدون داشتن کارت هوشمند امکان پذیر نیست./س
برچسب ها: افزایش ، جابجایی ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.