حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب ملت ایران به پیام تبریک روسای جمهور پاکستان و گینه کوناکری پاسخ داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب ملت ایران به پیام تبریک روسای جمهور پاکستان و گینه کوناکری پاسخ داد.
 
حجت الاسلام و المسلمین روحانی در پاسخ به پیام تبریک آصف علی زرداری رییس جمهوری پاکستان از روند رو به توسعه همکاری های سازنده دو کشور ابراز خرسندی کرد.

رییس جمهوری منتخب با تشکر از پیام رییس جمهوری پاکستان اظهار داشت: مناسبات دوستانه، اشتراکات و پیوندهای عمیق تاریخی، فرهنگی و اسلامی میان دو کشور از سابقه دیرینه ای برخوردار است و همواره زمینه را برای تقویت روابط دو جانبه و برقراری صلح و آرامش در منطقه فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه روابط با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت های سیاست خارجی دولت یازدهم ایران خواهد بود، اظهار اطمینان کرده است که شاهد افزایش هرچه بیشتر روابط در همه زمینه ها و تقویت پیوندهای میان ملت های مسلمان ایران و پاکستان براساس حسن همجواری و احترام متقابل خواهیم بود.
 
بر اساس این گزارش همچنین حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهور منتخب در پاسخ به پیام تبریک "آلفا کنده" رییس جمهوری گینه کوناکری ابراز امیدواری کرد که با تلاش های مسئولان دو کشور، روابط و همکاری های صمیمانه جمهوری اسلامی ایران و گینه کوناکری در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گسترش یابد.

رئیس جمهور منتخب همچنین از پیام رییس جمهوری گینه کوناکری تشکر کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: روحانی ، دولت ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار