برای تمدید قرارداد با تیم صنعت نیاز به زمان بیشتری دارم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات و همچنین آغاز لیگ دسته دوم فوتبال کشور از سوی سازمان لیگ مشخص نشده، بازیکنان برای مرز آمادگی خود به صورت جداگانه تمرین می کنند.

لطفی با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان از سوی مدیرعامل تیم افزود: دیروز بخشی از قرارداد بازیکنان که از پارسال طلب داشتند به حساب آنها واریز شد.

وی با اشاره به چند پیشنهاد از دیگر تیم ها تصریح کرد: در صورت توافق با این تیم در فصل جدید اسکلت و ستون تیم را بازیکنان پارسال شکل می دهند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: در کنار بازیکنان پارسال با انجام تست گیری های متعدد چند بازیکن نیز توسط مربیان استعدادیاب برای بازی در صنعت ساری اضافه خواهند شد.

لطفی از جدایی چند بازیکن از تیم خبر داد و افزود : اسماعیل صمدی تاثیرگذار ترین بازیکن پارسال صنعت با عقد قراردادی به تیم لیگ برتری ملوان بندرانزلی پیوست.

وی با اشاره به بدشانسی تیم در فصل گذشته تصریح کرد : تیم صنعت ساری تا دو هفته پایانی لیگ از مدعیان صعود بود که با دو نتیجه بد مقابل حریفان با بدشانسی از صعود بازماند.

لطفی گفت : شک نکنید که تیم صنعت ساری برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور راهی لیگ می شود./س

برچسب ها: تمدید ، قرارداد ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.