تيم فوتبال آرسنال در دومين ديدار تدارکاتي خود در تور آسيايي به برد پرگل دست يافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در اين ديدار که با وجود بارندگي، در حضور 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه ماي دينه شهر هانوي ويتنام برگزار شد، تيم آرسنال با نتيجه 7 - 1 تيم ملي ويتنام را درهم کوبيد.

اوليويه ژيرو ستاره فرانسوي آرسنال در نيمه اول هت تريک کرد. او گلزني هاي خود را از دقيقه 5 آغاز کرد و سپس در دقايق 44 و 45 دو گل ديگر به ثمر رساند.

ژيرو در بازي اول آرسنال در تور آسيايي نيز 2 گل در پيروزي 7 - 0 برابر تيم منتخب اندونزي در جاکارتا زده بود.

آرسن ونگر سرمربي آرسنال در پايان اين بازي گفت: «من ويتنام را با خاطره اي خوش ترک مي کنم و هرگز مردي که 5 مايل از فرودگاه تا شهر هانوي را دنبال اتوبوس حامل تيم دويد را فراموش نخواهم کرد.»

ونگر افزود : «بازيکنان ما در اين 2 بازي بسيار خوب کار کردند و فکر مي کنم طرفداران ويتنامي از اين نمايش راضي بودند.»

در نيمه دوم آلکس آکسليد چمبرلين در دقيقه 46 گل چهارم آرسنال را زد و چوبا آکپوم در دقيقه 56 و سپس در دقيقه 59 روي پاس چمبرلين گلزني کرد و ميکل آرتتا در دقيقه 75 گل هفتم اين تيم را زد.

تک گل تيم ويتنام را تران مانه دونگ در دقيقه 78 به ثمر رساند و اين گل مورد تشويق فراوان طرفداران ويتنامي قرار گرفت.در دقيقه 89 بازي تران بو انگوک دروازه بان ويتنام به علت خطاي بيرون از محوطه جريمه کارت قرمز گرفت و دائو وان فونگ مدافع اين تيم در دقايق باقي مانده درون دروازه ايستاد.

سومين مقصد آسيايي تيم آرسنال ژاپن خواهد بود و قرار است شاگردان ونگر برابر تيم سابق او يعني ناگويا گرامپوس ايت بازي کنند./زر
برچسب ها: فوتبال ، آرسنال ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار