طرح ضیافت اندیشه استادان علوم پزشکی گیلان با حضور 65 استاد این نهاد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، دبیر طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح ضیافت اندیشه در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی این شهر اظهار کرد: امسال 65 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی در طرح ضیافت اندیشه حضور دارند.

فردین محرابیان گفت: طرح ضیافت اندیشه استادان به مناسبت ماه رمضان برای سومین سال متوالی از طرف دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور اساتید این دانشگاه و اساتید حوزه برگزار می‌شود.

به گفته وی، حدود 30 درصد شرکت کنندگان در طرح ضیافت اندیشه اساتید خانم و بقیه آقا هستند.

دبیر طرح ضیافت اندیشه استادان اذعان کرد: در سال 90 نیز این طرح با مشارکت دانشگاه گیلان و 160 نفر از اساتید دانشگاه‌های گیلان و علوم پزشکی برگزار شد.

وی ادامه داد: در سال 91 نیز 117 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی در طرح ضیافت اندیشه استادان شرکت کرده بودند.

محرابیان، تدریس درباره اندیشه سیاسی در اسلام و معرفت‌شناسی دینی را از برنامه‌های طرح ضیافت اساتید علوم پزشکی گیلان ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی گیلان 20 نشست هم‌اندیشی را با حضور اساتید برگزار کرده است.

این مسئول، متذکر شد: علاوه بر کلاس‌های آموزشی اندیشه سیاسی در اسلام و معرفت‌شناسی دینی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تدبر قرآن، شرکت در نماز جمعه، برگزاری نماز جماعت و...در این طرح اجرا می‌شود.

وی، تبادل اندیشه اساتید، پیوند بین اساتید حوزه و دانشگاه برای معرفت‌شناسی دینی را از اهداف برگزاری طرح اندیشه ضیافت استادان در ماه رمضان عنوان کرد. /ج1

برچسب ها: گیلان ، دانشگاه ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.