مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: ليست بدهي ها توسط مسئولان فدراسيون فوتبال رونمايي شد و اين بار هم استقلال در رنکينگ بدهي ها رتبه نخست را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد رويانيان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگاران حاضر در محل اظهار داشت: ليست بدهي ها را مشاهده کرديم و ديديم که استقلال و پرسپوليس به ترتيب رتبه هاي اول و دوم باشگاه هاي بدهکار را به خود اختصاص داده اند. اما باشگاه هايي هم هستند که بيشتر از ما بدهي دارند و فقط تفاوت آنها با ما اين است که برخي بدهکاران از اين باشگاه ها شکايت نکرده اند پس نتيجه مي گيريم اين بدهي ها که توسط مراجع اعلام مي شود ، حقيقي نيست.

وي تصريح کرد: کميته انضباطي هر کس را بخواهد بدهکار اعلام مي کند اما اين بدهي ها به هيچ وجه حقيقي نيستند و من از فدراسيون فوتبال و مسئولان امر خواستارم تا بدهي هاي واقعي را اعلام کنند. در فوتبال ما تيم هايي که هزينه مي کنند به همان اندازه درآمد ندارند.

 
** کمیته بررسی بدهی های پرسپولیس تشکیل می دهم
 
وي افزود: ما حتي حقوق خود را در اين جلسه متوجه نشديم چراکه معتقديم ما طلبکار هستيم نه بدهکار چراکه هنوز درآمد حاصل از پخش تلويزيوني از سوي فدراسيون به ما تعلق نگرفته درحالي که از سازمان ليگ نيز مطالباتي را داريم اما در اين ميان به کميته انضباطي بدهکار هستيم. حتي در اين ميان مسئولان فدراسيون هم با يکديگر هماهنگ نيستند. من قصد دارم در پرسپوليس کميته اي را با نام کميته بررسي بدهي هاي پرسپوليس تشکيل دهم و اولويت را به آنهايي اختصاص دهم که از باشگاه ما شکايت نکرده اند اما از ما طلبکارند.
 
رويانيان خاطرنشان کرد: فوتبال يک تجارت بزرگ  و به سمت و سوي صنعتي شدن در حال حرکت است اما در کشور ما برخلاف ساير کشورها درآمدزايي در فوتبال جايي ندارد.
 
مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنین درباره سئله رفع تعلیق نیز ادامه داد: در خصوص مسئله رفع تعليق 2 مسئله وجود دارد يکي اينکه ما اول حقوق خود را بشناسيم و دوم اينکه بخشي از مطالبات خود را از فدراسيون و سازمان ليگ دريافت کنيم. من و فتح الله زاده با يکديگر شوخي داريم اما پشت سر يکديگر چشم ديدن هم را نداريم زيرا فتح اله زاده در يک جايي با جديت حرف هاي خود را مي زند اما در جاي ديگر به شوخي اين کار را انجام مي دهد.
 
وي همچنین درباره جواد نکونام هم تأکيد کرد: جواد نکونام استقلالي نيست و فقط مسئولان باشگاه آبي پوش پايتخت هستند که اينگونه حرف ها را بر سر زبان ها مي اندازند زيرا نکونام يک بازيکن ملي پوش است و اين شايعه را که وي استقلالي است يکي از بستگان او بر سر زبان ها انداخته است.
 
**درصدد برگرداندن خلعتبري هستيم
 
رويانيان اضافه کرد: در مورد محمدرضا خلعتبري بايد بگويم ما مذاکرات خوبي را با تيم عجمان انجام داديم و درصدد هستيم که خلعتبري را به پرسپوليس برگردانيم.
 
وي در پايان در خصوص اعضاي هيئت مديره باشگاه سرخ پوشان پايتخت گفت: افرارد جديدي که به عنوان اعضاي هيئت مديره معرفي شدند همگي از افراد کارآمد و همسو و همفکر با مجموعه هستند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار