رییس فدراسیون فوتبال گفت: نکونام سرمایه فوتبال کشور است ، برای حفظ او در لیگ فوتبال ایران هرکاری لازم باشد انجام می دهیم.

 

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال  در حاشیه بازی تیم ملی با بازیکنان سابق تیم ملی 98 گفت: جواد نکونام سرمایه فوتبال کشور است ،  برای حفظ او در لیگ فوتبال ایران هرکاری لازم باشد انجام می دهیم.

وی در ادامه درباره قرارداد خلعتبری با عجمان  افزود : برای آنکه خلعتبری را نیز به لیگ فوتبال ایران برگردانیم به دنبال حل مشکلات حقوقی وی و احتمال طرح شکایت باشگاه طرف قراردادش هستیم .  ما باید ببینیم که در قرارداد او بندی وجود دارد که بتوان آن را فسخ کرد تا موافقت صورت  ‌بگیرد  و  یا اینکه باید خسارتی پرداخت کنیم که در این صورت نمی‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم.  

وی در مورد ممنوعیت حضور بازیکنان ایرانی در لیگ عربی با نام ساختگی "خلیج ع ر ب ی"و پیشنهاد الشارجه راجع‌ به نکونام یادآور شد:‌ به نکونام برای حضور در این لیگ  عربی مجوز ندادیم و قرار شد او با یک چهارم قراردادش به خاطر مسائلی که به وجود آمده در ایران بازی کند. البته  برای آنکه نکونام به ماندن در لیگ ایران ترغیب شود به او پیشنهاد دادیم با هر باشگاهی که در ایران قرار داد می بندد ، علاوه بر مبلغ قراردادش ، فدراسیون نیز مابه التفاوتی را به وی می دهد.

وی افزود :بحث حضور خلعتبری در امارات مربوط به گذشته می‌شود و قبل از مسائلی است که این کشور به وجود آورد. حالا باید خودش در این باره تصمیم بگیرد اما مجوز حضور سایر بازیکنان در لیگ این کشور را نداده‌ایم. قرار است   پیشنهادی را  که به نکونام دادیم به خلعتبری هم بدهیم . اما نگرانی وی از بابت مسائل حقوقی ست که ممکن است باشگاه متبوع برایش پیش بیاورد.

وی در مورد نحوه پرداخت بدهی باشگاه های بدهکار گفت : ما از حسن زاده رییس کمیته انضباطی  خواستیم به تمام بدهکاران ابلاغ کند که بدهی خود را به صورت اقساط پرداخت کنند ، ولی پرداخت کنند. البته بخشی از این بدهی می تواند از محل درآمد باشگاه ها باشد که ما 30 درصد در نظر گرفتیم.
 
کفاشیان درباره جلسه روز شنبه خود با نکونام و فتح‌‌الله‌زاده تصریح کرد: ما در خصوص مسائل مختلفی با نکونام صحبت کرده‌ایم و جلسه سه نفره‌ای با هم نداشتیم، نکونام آمد که درباره عدم پیوستنش به تیم‌های اماراتی صحبت کنیم. می‌خواستیم درباره نرفتن او و ماندنش در ایران صحبت کنیم و همچنین ما تضمین کنیم تا پول قرارداد او داده شود.

وی درباره ناراحتی تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان و عدم حضورشان برای دریافت جوایزشان گفت: نماینده آنها برای دریافت حاضر شده بود، به هر حال آنها خسته بودند و نمی‌توانستند از پله‌ها پایین بیایند، مصافت زیادی بود و آنها  ، خود حاضر نشدند که بیایند .

کفاشیان در مورد اینکه آیا می‌توان لیگ را بدون پرسپولیس و استقلال برگزار کرد، گفت: مسئله بدهی باشگاه‌ها امروز برطرف شد و قرار شد تا آنها به مرور بدهی‌هایشان را پرداخت کنند، چهار پنجم طلبکاران شکایتی نکردند و نمی‌توان فقط به آنهایی که شکایت کرده‌اند به زور پول داد و سایر افراد را در نظر نگرفت. باشگاه‌ها هم قبول کردند که این بدهی‌ها  را پرداخت کنند.
 
وی در مورد اینکه شایعه شده کی روش برای بازگشت به ایران شروطی تعیین کرده است، گفت : مدتی است سرمربی تیم ملی برای سفر رفته  و منتظریم در بازگشت با وی صحبت کنیم . نمی دانم دیگران او را کجا دیده اند که ما ندیدیم .هر وقت آمد ، جلسه  گذاشتیم و صحبت کردیم ، شما را هم در جریان می گذاریم . هنوز که همدیگر را ندیدیم.
برچسب ها: نکونام ، خلعتبری ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار