صاحب‌امتياز نشريه سراسري قرآن و زندگي از انتشار نهمين شماره اين ماهنامه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران، نهمين شماره از ماهنامه سراسري قرآن و زندگي با محوريت ماه مبارك رمضان منتشر شد.

بنابراين گزارش، اين ماهنامه شامل 8 صفحه و ضمن برخورداري از موضوعات مختلفي چون ولايت، معارف، در محضر استاد، فيض معرفت، انديشه، بصيرت و مشاهير قرآني بوده و به دليل حضور در ماه مبارك رمضان صفحه‌اي نيز با موضوع فضيلت و اهميت ماه مبارك رمضان دارد.

گفتني است؛ در اين صفحه به سخنان بزرگاني چون "آيت الله علوي گرگاني"،"آيت الله بهجت"،"آيت الله سبحاني"،"علامه حسن زاده آملي" و صاحبنظراني چون "سيدعبدالحميد شهاب" در خصوص موضوعات مختلف عرفاني و مذهبي پرداخته شده است.

يادآور مي‌شود كه در صفحه ولايت ماهنامه سراسري قرآن و زندگي به تفسير قرآن از نگاه قرآن از نگاه مقام‌معظم‌رهبري پرداخته و برگزيده‌اي از بيانات ايشان در رابطه با ماه مبارك رمضان آورده شده است.

براساس اين گزارش، در صفحه معارف اين ماهنامه ضمن پرداختن به فضايل ماه مبارك رمضان سخنان بزرگاني چون "آيت الله حسين محمدي نويسي" در خصوص اين ماه آورده شده است.

گفتني است؛ سخنراني "عليرضا احمدي" كارشناس مذهبي و صاحب امتياز نشريه قرآن و زندگي با موضوع آثار زيانبار آشكارسازي عيوب مردم نيز در اين ماهنامه عنوان شده است.

در پايان يادآور مي‌شود كه سرمقاله اين نشريه نيز نوشته سردار "مرتضي طلايي" با عنوان "ماه‌رحمت بود اي ابر خطاپوش ببار" است./ص


براي دانلود فايل pdfروي عكس كليك كنيد

برچسب ها: ب ، ب ، ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.