شهردار منطقه 9 از اجراي طرح نگهداشت، بهبود و ساماندهي محيط شهري شبكه معابر سطح منطقه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسين سلطاني با اعلام اين خبر گفت:‌ براساس طرح جهادي و ضربتي در خصوص بهبود وضعيت محيط شهري، عمليات رفت و روب، لايروبي و نظافت سطح محدوده در دستور كار نواحي 2 گانه منطقه قرار گرفت.
 
وي تصريح كرد: در اين راستا در سطح نواحي و به همت عوامل خدمات شهري،‌ اقدامات مناسبي از اوايل همين ماه آغاز و در سطح محلات منطقه اجرايي شد.
سلطاني افزود:‌ در اين طرح با استفاده از كليه تجهيزات و ادوات و ماشين آلات، لايروبي انهار، پاكسازي برچسبها، آرايش گياهان و درختان،‌ شستشوي جداره‌هاي شهري، رنگ آميزي المان‌هاي شهري، حذف زوائد و عناصر شهري لكه گيري آسفالت تعويض تابلوهاي راهنمايي مستعمل و ... اجرا شده و تا پايان ماه مبارك رمضان ادامه دارد.
شهردار منطقه9 ادامه داد: بر همين اساس و تا اين بخش از طرح جهادي در سطح ناحيه 2 به ميزان 12 هزار و 800 متر طول انجام شده است و در مجموع بيش از 550 هزار متر مربع از سطوح محدوده نظافت و پاكسازي شده است.
وي در پايان خاطر نشان كرد: تمامي فعاليت‌ها و اقدامات طبق برنامه زمان بندي شده در حال اجرا است و با زحمات دست اندر كاران و مشاركت شهروندان اين بخش از پايتخت با جلوه‌اي زيبا به استقبال ماه ضيافت الهي رفته و اين طرح همچنان تا پايان ماه مبارك رمضان ادامه دارد./ف
برچسب ها: طرح ، نگهداشت ، معابر ، غربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار