رئیس اداره ساماندهی منطقه 4 گفت: اداره ساماندهی در راستای تردد بدون ترافیک، خودروهای عبوری واجرای آراء بند 20 خیابان گلزار درناحیه 3 اقدام کرد.

مهدی ناظریه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب  افزود: تشکیل پرونده ساماندهی و در نهایت اخذ رای تعطیل و تمهیدات کمیسیون بند 20 جهت واحدها و با توجه به گذشت زمان از صدور رای اولیه باز بینی تمام آراء وصدور آراء جدید جهت واحدهایی که تغییر شغل داده بودند، اقدام شد.
رئیس اداره ساماندهی ادامه داد: در راستای اجرای تدابیر ابلاغی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم شهر تهران اداره ساماندهی منطقه 4 با همکاری کارشناسان نواحی نسبت به بازدید از تعداد 280 مورد پرونده معوقه و جاری اعلامی در بخش های انبار مصالح فروشی، ساختمان، نجاری، رویه کوبی مبل، آهنگری، صافکاری و نقاشی، کانال سازی اقدام کرد.
ناظریه تصریح کرد: با هدف ترویج فرهنگ زیست محیطی و آشنایی با صنایع و مشاغل مزاحم آلوده کننده، اداره ساماندهی نسبت به ارائه خدمات آموزشی بصورت چهره به چهره در سطح منطقه توسط کارشناسان ساماندهی اقدام لازم را به عمل آورد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین نسبت به توزیع بروشور آموزشی در بین اصناف اقدام  و کارشناسان علاوه بر این به ارائه توضیحات جامعی پیرامون تاثیرات و مسائل زیست محیطی در زندگی روزه مره واطلاع رسانی در این خصوص و معضلات ناشی از عدم توجه به مسائل مربوط به ساماندهی مشاغل و عوامل زیست محیطی پرداختند./ف
برچسب ها: مشکل ، ترافیک ، گلزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار