رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهر تهران گفت: برای اولین بار در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، کمیته اطلاع‌رسانی و ستاد تبلیغات شهرستان تهران با ترکیبی متفاوت از انتخابات گذشته تشکیل شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران ایمان قربانی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهر تهران گفت: پیش از شروع انتخابات کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهر تهران با بکارگیری و صدور احکام توسط رئیس ستاد انتخابات شهر تهران تشکیل شد.
 
وی با اشاره به نحوه شکل‌گیری کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهر تهران تصريح کرد: پنج نفر به عنوان اعضای اصلی کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهر تهران را شکل دادند.
 
مشاور فرماندار تهران افزود: مسئول روابط عمومی فرمانداری تهران به عنوان ریاست این کمیته منصوب شد، سایر اعضاء نیز با ماموریت کارکنانی از رسانه ملی و سازمان خبرگزاری رسمی کشور فعالیت خود را در زمینه امور تبلیغات و اطلاع‌رسانی در زمینه انتخابات این دوره شروع بکار کردند.
 
قربانی با اشاره به ویژگی ترکیب جدید کمیته اطلاع رسانی در این دوره از انتخابات اظهار کرد: برای اولین بار، تشکیل کمیته‌های متناظری نیز در مناطق هجده‌گانه آموزش و پرورش شهر تهران( مناطق 2 تا 19) با مسئولیت مدیران روابط عمومی آموزش و پرورش این مناطق ایجاد شد.
 
وی همچنین افزود: علاوه بر این افراد، 16 نفر مستندساز و سه نفر نماینده از بخشداری‌های تابعه شهر تهران نیز بودند که به عنوان نمایندگان کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات در مناطق،مسئولیت هماهنگی و اطلاع‌رسانی از جریان انتخابات را برعهده داشتند.
 
مشاور فرماندار تهران با تاکید بر اجرای اهداف و منویات مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی بیان کرد: اقدامات بسیار مهمی در راستای اطلاع‌رسانی گسترده، مناسب و به هنگام به مسئولان برگزار کننده انتخابات، مردم حماسه‌ساز تهران و نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به انجام رسید.
 
قربانی در ادامه نسبت به عملکرد این ستاد در انتخابات اخیر گفت: به منظور اطلاع‌رسانی تمامی قوانین مرتبط، آخرین اخبار انتخابات و اطلاعیه‌های وزارت کشور و فرمانداری تهران در پورتال فرمانداری تهران قرار می‌گرفت.
 
مشاور فرماندار تهران در ادامه افزود: برای اطلاع مردم از آخرین تغییر و تحولات در حوزه انتخاباتی شهرستان تهران با رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌های داخلی و خارجی هماهنگی لازم برای تهیه خبر، عکاسی و تصویر برداری صورت گرفت.
 
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: در تمام مراحل انتخابات این کمیته با انجام تبلیغات مناسب محتوایی از بیانات رهبرکبیر انقلاب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و مواردی لازم در مورد انتخابات را به وسیله طراحی، چاپ بنر و لمینت در چهارهزار شعبه اخذ رأی نصب و الصاق کرد.
 
وی با اشاره به اجرای مستندسازی در تمامی مراحل انتخابات افزود: در راستای مستندسازی از فعالیت‌های انتخاباتی از همایش‌ها، نشست‌ها، ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تهران، ورود صندوق‌ها و تعرفه‌ها به ستاد مرکزی و مناطق ، رای‌گیری مردم در شعب مختلف در روز انتخابات، بازشماری آرا و ... بالغ بر بیش از هزار ساعت فیلم و هزاران قطعه عکس برداشته و به ثبت رسیده است.
 
قربانی در مورد فعالیت سامانه پیامکی فرمانداری تهران در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: به منظور اعلام کد کاندیداتوری بیش از یک هزار 750 پیامک به نامزدهای شورای اسلامی شهر تهران ارسال شد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار