نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته (coffeex2013)؛24 لغایت 27 مهر ماه ؛ با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته ، در این جشنواره و نمایشگاه انواع صنایع ، دستگاهها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و کاکائو از جمله ، دستگاه قهوه ساز اتوماتیک اسپرس ، دستگاه هاي قهوه ساز صنعتي تمام اتوماتيک ، دستگاه آسیاب قهوه ، ماشین های و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و کاکائو  و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت .
 
در نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته همچنین انواع قهوه شامل: دسر خامه و قهوه - قهوه روز ، قهوه یخی ، بستنی گردویی با قهوه ، دسر شکلات و قهوه ، اسپرسو ، فلت وایت ، نوشیدنی های قهوه دار ، کاپوچینو ، آیسد کافی ژاپنی ، آیسد کافی ، ماکیاتو ، کافه او له ، لاته ، آمریکانو ، کورتادو ، جیبرالتار و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان  ارائه می شود.
 
در این جشنواره شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین ، فرانسه ، مالزی، اندونزی، برزیل و نیز اتاق های مشترک بازرگانی ایران و برزیل‏، ایران و ایتالیا، ایران و فرانسه وشورای مشترک همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور خواهند داشت .
 
یکی از برنامه های نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران ، حضور آلن اندروز استاد جهانی کافی شاب و قهوه دنیا و برگزاری کارگاه های تخصصی تدریس با حضور وی خواهد بود .
 
برگزاری جنگ های شادی ، مسابقات مختلف تهیه قهوه و همچنین ارائه آموزش تهیه انواع مختلف قهوه در غرفه های نمایشگاه به شهروندان ، از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره و نمایشگاه خواهند بود .  
 
قرار است در پایان نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران ؛ از سوی مجمع بین المللی قهوه CWSG ؛ شرکت های برتر تولید و عرضه قهوه و کاکائو ایرانی انتخاب و معرفی شوند  و به آنان گواهینامه پنجاه  اهداء شود.

اطلاعات این رویداد در سایت www.coffeex2013.com    قابل دسترسی است.
 
 
 
 

برچسب ها: قهوه ، کاکائو ، دسر ، خامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
مریم
۱۹:۱۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
چطور میشه از طریق مترو به این نمایشگاه رفت؟
Iran (Islamic Republic of)
مهندس روزبه
۰۸:۲۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
قهوه . فقط. مولتي كافي ايران
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۹:۱۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
سلام تا کی هست؟من دوست دارم بیام لطفا جواب بدید
United States of America
مریم برنجی اردستانی
۰۹:۱۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
ای کاش بیشتر اطلاع رسانی بشه . من خیلی اتفاقی روی بیل بورد های مدرس دیدم
آخرین اخبار