امروز در حالی از اجرای طرح تبلت دانش‌آموزی با آغاز سال تحصیلی جدبد خبر می دهد که هنوز بسیاری مدارس کشور از یک سیستم گرمایشی مناسب محرومند.

جبار کوچکی‌نژاد، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:، طبق اعلام مسئولان آموزش وپرورش طرح تبلت دانش‌آموزی قرار است به صورت پایلوت در برخی از مدارس تهران از مهرماه سال جاری اجرایی شود ولی اغلب دانش‌آموزان تهرانی در منازل خود رایانه دارند و ضرورتی برای این کار نیست. 

 وی تصریح کرد: در کشور، روستاهایی داریم که دانش‌آموزانشان هنوز حتی شکل رایانه را ندیده اند و بحث اجرایی شدن هوشمندسازی مدارس با ابهام مواجه است و شاهدیم که آموزش و پرروش طرح جاه‌طلبانه دیگری به نام تبلت دانش‌آموزی را مطرح می کند که بیش از هر چیز دیگر شائبه تبلیغاتی بودن دارد. 

 وی با بیان اینکه برخی از مدارس کشور هنوز سیستم گرمایشی مناسبی ندارند، گفت: هر از گاهی شاهدیم که سیستم‌های گرمایشی غیراستاندارد جان دانش‌آموزان را تهدید می‌کند، از این  رو نیاز امروز مدارس کشور بیش از تبلت، سیستم گرمایشی مناسب در آستانه شروع سال تحصیلی و فصل سرماست. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.