شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شهرری با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تعرض به دختر چادری آمر به معروف، از نیروی انتظامی خواست برخورد قاطع و جدی با هتاکان امر به معروف داشته باشد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شهرری با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تعرض به دختر چادری آمر به معروف، از نیروی انتظامی خواست برخورد قاطع و جدی با هتاکان امر به معروف داشته باشد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: جامعه ما امروز به معنای واقعی تشنه مبانی ارزشی حجاب و پاسداشت حریم‌ها است چرا که دنیای غرب به واسطه دوری از این گرایش‌ها به منجلاب سهمناکی گرفتار آمده است. نتیجه رعایت حجاب تنها امنیت اخلاقی نیست، بلکه اگر مردم تقوا داشته باشند، نزول برکات نیز بیشتر می‏شود و در دین ما به این مسأله تأکید فراوان شده است.

این تشکل دانشجویی در ادامه بیانیه خود به این موضوع اشاره کرد که اخیرا شاهد اهانت به دختران چادری هستیم که تنها جرم­شان مسئولیت پذیری بوده و از فضای بی بندوباری سازمان یافته دشمنان اسلام و انقلاب به ستوه آمده و به دلیل امر به معروف که یکی احکام ضروری جامعه اسلامی است، مواجه با نقض­کنندگان عفت عمومی می‌شوند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شهرری تصریح کرد: درحالی که نیروی انتظامی یکی از دستگاه اجرایی در برخورد با این نوع ناهنجاری اجتماعی است متأسفانه نقش خود به طور کل فراموش کرده است طوری مامور نیروی انتظامی در جلوگیری از تعرض به این دختر چادری هیچ اقدام حمایتی نکرده است  و می‌گوید که ما فقط در برخورد با دزدان مسئولیت داریم.

این تشکل دانشجویی دانشگاه شهرری خاطرنشان کرد که عدم برخورد قاطع با فرد نقض کننده عفت عمومی، تعرض به دختر چادری آمر به معروف ادامه پیدا می‌کند تا اینکه با همیاری مردم انقلابی و مؤمن از هتک حرمت به حجاب وی ممانعت می‌شود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شهرری در بیانیه خود متذکر شد که نیروی انتظامی در جهت تبیین مقوله امر به معروف و نهی از منکر نه تنها هیچ کمکی نمی‌کند بلکه بارها مشاهده شده فرد امر به معروف مورد بی‌تفاوتی یا برخورد بعضی مامورین بی‌بصریت قرار می‌گیرد که این نشان دهنده ضعف در سیستم پلیس و دستگاه مربوطه است.

«امروزه دستگاه دولتی مربوط باید در جهت همگانی شدن  فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش خود را بکنند تا ناهنجاری‌های جامعه به تدریج از جامعه ریشه کن بشود».

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرری در پایان بیانیه خود اقدامات اخیر نقض‌کننده عفت عمومی را محکوم می‌کند و از نیروی انتظامی می‌خواهد در مقابل اینگونه هتک حرمت‌ها برخورد قاطع و جدی با هتاکان امر به معروف داشته باشد. بی‌شک اگر نیروی انتظامی در برخورد با این هتاکان امر به معروف کوتاهی کند دانشجویان و مردم مومن و انقلابی وارد میدان خواند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار